Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Hei

 

Har en PS4 fra før, men grunnet konkurssalg av en butikk i nærheten reserverte jeg en xbox one her om dagen. Får den for 1000 kr siden de har 60% på alt i butikken. Nå har ikke jeg fått med meg helt hva xbox har av spill og hva som kommer, men det er vel verdt det til en sånn pris? De hadde visst noen spill også som også hadde 60% avslag.

 

Var dette en butikk i Stavanger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hei

 

Har en PS4 fra før, men grunnet konkurssalg av en butikk i nærheten reserverte jeg en xbox one her om dagen. Får den for 1000 kr siden de har 60% på alt i butikken. Nå har ikke jeg fått med meg helt hva xbox har av spill og hva som kommer, men det er vel verdt det til en sånn pris? De hadde visst noen spill også som også hadde 60% avslag.

 

Var dette en butikk i Stavanger?

 

Bryne, men lettere å si Stavanger :p

 

Og for de andre, takker for svar.

 

Skal sjekke ut sunset overdrive, samt at jeg ser frem til Forza, nye tomb raider samt Halo. Greit å ha begge konsollene fant jeg ut, så jeg ikke går glipp av noe :)

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Hei

 

Har en PS4 fra før, men grunnet konkurssalg av en butikk i nærheten reserverte jeg en xbox one her om dagen. Får den for 1000 kr siden de har 60% på alt i butikken. Nå har ikke jeg fått med meg helt hva xbox har av spill og hva som kommer, men det er vel verdt det til en sånn pris? De hadde visst noen spill også som også hadde 60% avslag.

Var dette en butikk i Stavanger?

Bryne, men lettere å si Stavanger :p

 

Og for de andre, takker for svar.

 

Skal sjekke ut sunset overdrive, samt at jeg ser frem til Forza, nye tomb raider samt Halo. Greit å ha begge konsollene fant jeg ut, så jeg ikke går glipp av noe :)

Bor ikke så langt unna Bryne heller. Hvilken butikk er det?

Lenke til kommentar

Om andre også synes bildekvaliteten når en streamer ifra XBO til PC er alt for dårlig. Så skal det vist finnes en løsning. Jeg har ikke prøvd det selv enda.

 

[Close your Xbox App before you begin]

  • Step 1: Open File Explorer, and copy/paste this location:
    C:\Users\%USERNAME%\AppData\Local\Packages\
  • Step 2: Scroll down and open the folder that starts with “Microsoft.XboxApp…”
  • Step 3: Open the folder LocalState
  • Step 4: Right click the file called “userconsoledata” and choose Open With.. (select Notepad or Wordpad)
  • Step 5: Change this:
    <IsInternalPreview>false</IsInternalPreview>
    into this: <IsInternalPreview>true</IsInternalPreview>
  • Step 6: Now open the Xbox App, begin streaming- and in the top right of the stream window, click the ((o)) button to select Very High.

 

Her ser en hvordan dem forskjellige kvalitets nivåene er. En må lure litt på dem som har skrytet at spillene ser like bra ut via Stream som nativt på XBO. Mange folk med syns forstyrrelser der ute virker det som...eller et snev av fanboy syken.

 

tCeNYny.jpg

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...