Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fungere det enda å kjøpe US gift card? Ser på G2Play.net at det er restriksjoner for at kontoen må kunne bruke USD myntenhet. Er noen spill eg kunne tenkt meg på US store som ikke finnes i den Norske butikken. Elendig også at man ikke kan velge å ha på Engelsk uavhengig om man velger location I Norge. Liker Virkelig ikke å ha alt fra Mobiler til Konsoller på Norsk.

Lenke til kommentar

 

Jeg har et som jeg ikke bruker. Har andre headset. Hvor holder du til? Jeg er i Oslo.

TUSEN TAKK!

 

Bare hyggelig! Fungerer det bra? :)

 

Fungere det enda å kjøpe US gift card? Ser på G2Play.net at det er restriksjoner for at kontoen må kunne bruke USD myntenhet. Er noen spill eg kunne tenkt meg på US store som ikke finnes i den Norske butikken. Elendig også at man ikke kan velge å ha på Engelsk uavhengig om man velger location I Norge. Liker Virkelig ikke å ha alt fra Mobiler til Konsoller på Norsk.

Brukte US gift cards for 3-4 dager siden og det funker uten problemer. Kjøpte via Offgamers.com. Veldig fornøyd med de. Har konsollen min på Engelsk/USA hele tiden jeg, slik at kinect funker. Og spill-prisene er mye rimeligere der også så.

Lenke til kommentar

 

 

kvatne kom med fasiten.

 

Streaming andre veien kommer senere iår.

Det siste der er ikke helt avklart enda, de snakker om å gjøre det, men det er noen tekniske ting som må avklares før det skjer.

 

Edit: Matsern117, er du ikke lei av å hype spill enda? Trodde du hadde lært med Destiny jeg :p

Elsker Game hypes jeg :D Destiny var ikke så bra , mn ble 2 mnd spilling med å Pille med venner :) mn mirrors edge er et av mine lang ventede spill, runna 1a over 8 ganger 100% osv , elsker alt med springing å epic shit foing on on my screen, å freeroam , å få et parkour spill i første person er en egen klasse for seg selv, gjennom hele walktroughn min av dying light så var d meste jeg tenkte på , mirrors edge må komme snart

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan man på en enkel måte spille av filmer fra nettverksenheter på Xbox One? Jeg har en Asus RT AC66U ruter med en hdd tilkoblet som jeg kan streame fra på PCen min, men finner ingen åpenbar måte å gjøre det samme på Xboxen.. Har søkt litt på nett men ikke funnet noe håndfast. Tips mottas med takk :)

Lenke til kommentar

Det var ikke lett å spille online med CoD-AW med digitale nedlastet spill. Finner ingen games å spille. Kjøpte CoD-AW med alle DLC pakkene. Spillet bare spinner og sier finner ikke spill...
Merkelige greier

 

 

EDIT

Har visst ikke lastet ned HAVOC tilegget enda, kanskje det har noe med det å gjøre?

Endret av ray001
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...