Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker ikke at så mange spill blir eksklusiv til Win 10, men er i hvert fall bedre enn ingenting.

 

Det var litt skuffende. Jeg hadde vel kanskje litt vel store forventninger. Ikke kan jeg trøste meg med Rare Replay heller, siden den ikke lå i postkassa i dag heller :(

 

Zavvi bruker litt tid på levering. Gjerne en god uke. Jeg fikk mitt fra Gamezone i dag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

hva er det med hundre gratis xbox 360 spill til xbox one jeg ser bilder av?

Er at alle games with gold spillene som kommer på 360 også skal bli kompatible med xb1 via bc

Lenke til kommentar

Som multiplattform spiller så var det ikke mye spennende. Noe er interessant selvfølgelig. Men det blir veldig forutsigbart og kjedelig.

Og hva i huleste har skjedd med Tomb Raider? Virker som spillet er blitt en blanding av Gears of War og Assassin's Creed...klippet med hulene gjorde meg interessert men huff...hva har dem gjort..

 

Ellers virket mye som tidligere utgaver i dårlig framerate og med halvferdige textures. Ikke spesielt pent. 

 

Alt i alt så synes jeg Xbox fremstår som kjedelige. I mangel av bedre ord så blir det så typisk Amerikansk type underholdnings verdi. Men er sikkert hva fansen vil ha. Men Microsoft har ikke klart å imponere meg på mange mange år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...