Gjest Slettet+130498 Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 gikk jeg glipp av halo 5? hoppet inn ved just cause 3 Ja, du gikk glipp av mp Halo 5 Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 gikk jeg glipp av halo 5? hoppet inn ved just cause 3 Ja, du gikk glipp av mp Halo 5 ah, spilte betaen så er vel ikke krise Lenke til kommentar
uggy Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Nærmer seg sikkert slutten vil jeg tro Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 gikk jeg glipp av halo 5? hoppet inn ved just cause 3 Ja, du gikk glipp av mp Halo 5 ah, spilte betaen så er vel ikke krise Var bare ett helvettes mas med 2 kommentatorer som jabbet i vei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Var voldsomt så drapslysten Lara var blitt da Lenke til kommentar
uggy Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Tror ikke jeg klarer å vente på PC versjonen av tomb raider.. Det blir nok kjøpt på utgivelsesdatoen til x1 for min del! :-) Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Skuffende pressekonferanse... med mindre det skjer noe spektakulært helt på tampen da.De første 30 minuttene var spennende, men resten av presentasjonen har vært ganske kjedelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Lara Croft mest draps effektive arkeologen med ryggproblemer Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 (endret) windows+343 waaaaat HOLY FUCK edit: trodde det var halo reach 2, er nå veldig skuffet. Endret 4. august 2015 av mrdalesen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 (endret) yay, og der var mus og tastatur for xb1 annonsert Bare de kunne kommet ut med Halo wars 1 også. Endret 4. august 2015 av Slettet+130498 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Det var litt skuffende. Jeg hadde vel kanskje litt vel store forventninger. Ikke kan jeg trøste meg med Rare Replay heller, siden den ikke lå i postkassa i dag heller Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 hva er det med hundre gratis xbox 360 spill til xbox one jeg ser bilder av? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Det er ikke hundre gratis 360-spill, det er spill som blir BC på Xbox One. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Liker ikke at så mange spill blir eksklusiv til Win 10, men er i hvert fall bedre enn ingenting. Det var litt skuffende. Jeg hadde vel kanskje litt vel store forventninger. Ikke kan jeg trøste meg med Rare Replay heller, siden den ikke lå i postkassa i dag heller Zavvi bruker litt tid på levering. Gjerne en god uke. Jeg fikk mitt fra Gamezone i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 hva er det med hundre gratis xbox 360 spill til xbox one jeg ser bilder av? Er at alle games with gold spillene som kommer på 360 også skal bli kompatible med xb1 via bc Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 elendig formulert isåfall Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Som multiplattform spiller så var det ikke mye spennende. Noe er interessant selvfølgelig. Men det blir veldig forutsigbart og kjedelig. Og hva i huleste har skjedd med Tomb Raider? Virker som spillet er blitt en blanding av Gears of War og Assassin's Creed...klippet med hulene gjorde meg interessert men huff...hva har dem gjort.. Ellers virket mye som tidligere utgaver i dårlig framerate og med halvferdige textures. Ikke spesielt pent. Alt i alt så synes jeg Xbox fremstår som kjedelige. I mangel av bedre ord så blir det så typisk Amerikansk type underholdnings verdi. Men er sikkert hva fansen vil ha. Men Microsoft har ikke klart å imponere meg på mange mange år. 1 Lenke til kommentar
Failbar Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Ble mus og tastatur annonsert? Det var tydeligvis før jeg skrudde på. Hva sa de om saken? Dato? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Zavvi bruker litt tid på levering. Gjerne en god uke. Jeg fikk mitt fra Gamezone i dag. Ah, kjedelig. Dama fikk sin i posten i dag, den ble bestilt fra Coolshop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå