Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Høres meget oppegående ut. Måtte jo prøve ut Perfect Dark Zero også, skydde det som pesten når jeg fikk Xbox 360 i 2006..Nå er det vel i grunn ingen ynskyldning til å IKKE sjekke det ut. Man merker at dette her er ett spill som ikke har vært heldig med timingen og overgang fra flere platformer gitt..ikke minst en lanseringstittel.

 

Men ok, det er jo en viss underholdning her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er nok en av de eneste som fyrte opp Snake Rattle 'n' Roll først på RareReplay i dag. :p

 

Et spill jeg hadde så fun med når jeg var rundt 6-7 år. Det var den tiden vi leide spill liksom og kjøpte godteri samme sted. Ah, det spillet ga litt minner når jeg tok meg en tur med det i dag tidlig før jobb. 

Lenke til kommentar

Heh..da fikk jeg endelig prøvd Jet Force Gemini også, for første gang :p Fytte i faen det var instant-flashback til dagene med grusomt kamera og merkelige kontrollere, men spillet støtter widescreen så det var jo gledelig. Men ja..får se hvor lenge det holder uten å ha ett nostalgisk forhold til tittelen :)

 

10 spend at du ikke runder Jet force gemini 100% :p

Lenke til kommentar

Jeg vedder ikke i mot for å si det sånn. Fullfører vel ingen spill 100% og har vel faktisk ikke orket slikt fjas siden nettopp N64 dagene :p Knapt nok med spill som greier å holde på interessen igjennom historiemodus, og tid får man jo aldri nok av i dette livet.

Lenke til kommentar

Gears 4, Scalebound, Quantum Break, Crackdown og Recore i 2016. Ser ut som om 2016 kan bli et jævla bra år for Xbox.

 

Er Recore bekreftet 2016? Det lille CGIen vi fikk se på E3 tydet jo ikke akkurat på at det er et års tid unna lansering. 

 

Quantum Break har jeg bare blitt mer og mer skeptisk til. Spesielt dette med TV-serie som påvirker spillet og vice versa. Kan bli bra, kan bli skandale. 

 

Gleder meg til å se litt Scalebound. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...