Mala Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Høres meget oppegående ut. Måtte jo prøve ut Perfect Dark Zero også, skydde det som pesten når jeg fikk Xbox 360 i 2006..Nå er det vel i grunn ingen ynskyldning til å IKKE sjekke det ut. Man merker at dette her er ett spill som ikke har vært heldig med timingen og overgang fra flere platformer gitt..ikke minst en lanseringstittel. Men ok, det er jo en viss underholdning her. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Er nok en av de eneste som fyrte opp Snake Rattle 'n' Roll først på RareReplay i dag. Et spill jeg hadde så fun med når jeg var rundt 6-7 år. Det var den tiden vi leide spill liksom og kjøpte godteri samme sted. Ah, det spillet ga litt minner når jeg tok meg en tur med det i dag tidlig før jobb. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Heh..da fikk jeg endelig prøvd Jet Force Gemini også, for første gang Fytte i faen det var instant-flashback til dagene med grusomt kamera og merkelige kontrollere, men spillet støtter widescreen så det var jo gledelig. Men ja..får se hvor lenge det holder uten å ha ett nostalgisk forhold til tittelen 10 spend at du ikke runder Jet force gemini 100% Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Jeg vedder ikke i mot for å si det sånn. Fullfører vel ingen spill 100% og har vel faktisk ikke orket slikt fjas siden nettopp N64 dagene Knapt nok med spill som greier å holde på interessen igjennom historiemodus, og tid får man jo aldri nok av i dette livet. Lenke til kommentar
liquidsquid Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Noen her som har prøvd Xbox One Digital TV Tuner? (https://www.dustinhome.no/product/5010875464/xbox-one-digital-tv-tuner). Fungerer den fint i Norge? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Major Nelson burde seriøst lære seg å holde telefonen riktig vei når han filmer. Føffaen så irriterende å se på.Men ja. Straks konferanse. Blir knall. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Går utifra dere sitter klare til å se på Gamescom nå!? Ser ut som det blir noe interaksjon på XBO. Microsoft og Xbox har alltid være veldig flinke til å formidle på konsollene sine når ting som dette skjer. Der har Sony fortsatt ikke lært... Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Major Nelson burde seriøst lære seg å holde telefonen riktig vei når han filmer. Føffaen så irriterende å se på. Periscope har ikke horisontal støtte Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Ja, det er Periscope som er født med den feilen. Ikke Larry denne gangen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 (endret) Jeg vet det står at det er derfor det er horisontalt og whatever, det er uansett det verste som finnes i hele verden. Jeg vil ha IS som verdensherskere over videoer som det der :'( Edit: Det er en app? Usj. Grusomt. Endret 4. august 2015 av Admiral Necrolamedor Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Hopper snart foran One nå og følger med, knall at MS gjør det så lett og faktisk bruker konsollen til sånt mer og mer 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Gears 4, Scalebound, Quantum Break, Crackdown og Recore i 2016. Ser ut som om 2016 kan bli et jævla bra år for Xbox. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Edit: Det er en app? Usj. Grusomt. Du sender direkte video med Periscope. Kan se mye interessant der... angrer på et par sendinger på noen fuktige utflukter..haha. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Lurer på hva Xbox Elite Series er for noe...og om det blir vist/snakket om idag? http://www.vg247.com/2015/08/04/microsoft-will-unveil-something-called-xbox-elite-series-today/ Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Gears 4, Scalebound, Quantum Break, Crackdown og Recore i 2016. Ser ut som om 2016 kan bli et jævla bra år for Xbox. Er Recore bekreftet 2016? Det lille CGIen vi fikk se på E3 tydet jo ikke akkurat på at det er et års tid unna lansering. Quantum Break har jeg bare blitt mer og mer skeptisk til. Spesielt dette med TV-serie som påvirker spillet og vice versa. Kan bli bra, kan bli skandale. Gleder meg til å se litt Scalebound. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Har vel vært sagt siden E3 at release er satt til 2016 mener jeg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 (endret) Hans Zimmer i bakgrunnen, blir epic da Endret 4. august 2015 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå