Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Dette med å installere spill som er klart for backwardscom.... funker ikke på noen av xboxene mine. Begge to er med i preview programmet. Får bare feilmeldinger. Forsøkt med Gears of war, kameo. De som er kjøpt digital på xbox 360 er det derimot ingen problemer med. 

Får dere andre installert fra disc?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får virkelig den God of War 3-remasteren til PS4 til å virke ganske latterlig. Hvis man skal sammenligne Gears of War: Ultimate Edition. Virka egentlig som det spillet bare ble sluppet for å fylle opp "hullet" som er i år for PS4.

I tillegg til nye kart, oppdrag og gamemodes, alle de tidligere spillene i gears-serien om man er tidlig ute, pluss tilgang til GoW 4 mp beta er vel pakken på høye med Master Chief Collection, får bare håpe det blir uten problemer ved release.

Endret av Gossii
Lenke til kommentar

Jobber på expert, å trudde ikke mine egene øyne idag av hva jeg så. Sjefen min ba meg plukke ut noen spill fra en eske som hadde kommet idag å ,ba meg legge de trygdt bak lageret, Åpner esken å der ligger det mange kopier med halo/limited edtions , trudde ikke d jeg så, men d var med cd å hele pakka. Spill blir vanligvis sendt 2 mnd før release for å være 120% sikker på at butikken har det. Jeg fikk høre en liten historie artig nokk. innefor elektronikk butikker som elkjøp, lefdal, expert å spaceworld , så er det halo å world og warcraft som er på topp på salgs å inntjeningslisten. En butikk på sundmøre hadde solgt wow 4 dager før den orginale releasen å det ble en bot til butikken på 1 million kroner. Det samme stod det om bot reglemanger på å levere spill før release date. Halo koster butikken 1 mil i bot hvis jeg skulle tatt det med hjem idag. Kort sakt , skal bli et helvete å jobbe på lageret i 2 måneder å måtte se på spillet bare ligge der å vente til den 27 oktober xD Livet er hardt noen ganger altså :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Tja, jo sikkert. Men det er jo ingen hemmelighet at storspill gjerne er ferdig 4-6mnd før release. Se bare på Fallout 4, det er såpass ferdig at de kunne ha sluppet det i morgen og bare patchet det fram til platelanseringen 10 november. Men halo 4 var også ferdig på plate og støvet ned allerede 6mnd før lansering pga lanseringsvinduet. 

Lenke til kommentar

Microsoft hadde en visjon i 2009 de snakket om , de ville fjerne den såkalte release datoen. Ikke alle sitter på internett å sjekker ut når favouritt spiller deres skal komme ut, se for deg selv du tar en tur innom gamestop en dag for å se på dere sortemanger å du ser et nytt spill som du har ønsket deg , du vet d kommer , men du vet ikke når d kommer , å du blir forbauset å kjøper d såklart. dette ville ha skapet salg , å kunne skapt mindre salg , men det blir som mirrors edge 2 , comming : when its ready! hadde vært en kul ide, dette ville også ha fjernet pre order å alt det der som produsenten bare gjør for å håve inn mere pernger fra oss. 

Lenke til kommentar

Er det sant så ser vi garantert bilder fra andre butikker hvor de har spillet. Er alltid noen som briefer med bilder når butikken de jobber for får inn et storspill, og jeg tviler på at butikken Matsern117 er den eneste i verden som eventuelt har fått det på lager.

Synes dog det er litt rart at vi ikke har hørt noe om at spillet har gått gold.
 

Lenke til kommentar

 

Craig: It actually varies game to game as we have taken a different approach to get each game in the collection represented the way you remember them, something like the original Xbox Grabbed by the Ghoulies we remastered completely into 1080p and 60fps as the games cartoon art style worked well (cutscenes are still in 4:3 as the original), the Xbox 360 games are in their native resolutions and frame rates as they are already HD, the older titles we made the call to put them in an arcade style themed windowed mode to retain the authenticity, we also added a CRT filter that accurately reproduced the scan lines and pixel bleed screens gave back then which you can toggle on and off – We did whatever made the most sense to keep the quality high and the nostalgia present – the games play as you remember them, we embraced this goal.

Endret av Admiral Necrolamedor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Heh..da fikk jeg endelig prøvd Jet Force Gemini også, for første gang :p Fytte i faen det var instant-flashback til dagene med grusomt kamera og merkelige kontrollere, men spillet støtter widescreen så det var jo gledelig. Men ja..får se hvor lenge det holder uten å ha ett nostalgisk forhold til tittelen :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...