iStephano Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Bare for og hoppe tilbake til den diskusjonen om Cloud så er jeg enig med dere angående singleplayer i spill. Her synes jeg ikke at spillet trenger en "Cloud" for og fungere. Da tenker jeg på spill som The witcher osv. Men om et spill som Crackdown 3 kunne ha fått bedre ytelse med hjelp av Cloud i singleplayer som i den demoen MS viste for et par år siden. Der dem knuste en skyskraper i 1000 biter og framerate`en forsatt var på topp mot uten Cloud der bare xbox`en tok seg av tallknusingen og dem hadde 2fps i samme settingen. Så mener jeg Cloud er absolutt bra og ha. Du må selvfølgelig ha stabil nett hjemme, ikke bo på en hybel med elending telenor nett slik jeg hadde for et par år siden da er det bare og glemme hehe Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Til den prisen så syns jeg at singleplayer delen alene er verdt et kjøp. Har ikke spilt mye MP selv, men junior gjør det ved jevne mellomrom og har ikke problem med å komme inn i noen kamper, eller finne kamper for den saks skyld. Er du glad i Halo så er dette en fin gave til seg selv spør du meg. Men hvorvidt der er HALO 4 MP vet jeg ikke. Igrunn enig med deg. Mtp at jeg ikke har kjørt igjennom 4ern så var det like greit å kjøpe det. MCC på vei! Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 Pc til xbox one gamestreaming kommer; http://www.techspot.com/news/61554-microsoft-reportedly-working-pc-xbox-one-game-streaming.html Lenke til kommentar
magb Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Forhåndsbestill Halo 5 på Komplett for 329kr! https://www.komplett.no/halo-5-guardians/818818 5 Lenke til kommentar
kvatne Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 (endret) Forhåndsbestill Halo 5 på Komplett for 329kr! https://www.komplett.no/halo-5-guardians/818818 Takk for tips! De hadde litt annet og - bla. Sunset Overdrive for 167. Noen som har testet Kinect Sport Rivals forresten? Fikk ikke den beste kritikken, men det funker gjerne for å dra med folk som ellers ikke hadde vært interessert i å spille? Endret 31. juli 2015 av kvatne Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Noen som vet når det tilbudet er over? Er det evt mulighet å betale når man får varen eller senere? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Tilbudet er ikke over, jeg bestilte det nettopp til 329,00. Lenke til kommentar
kvatne Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Noen som vet når det tilbudet er over? Er det evt mulighet å betale når man får varen eller senere? Regner med det varer ut helgen siden det er en del av Super Weekend. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Forhåndsbestill Halo 5 på Komplett for 329kr! https://www.komplett.no/halo-5-guardians/818818 Takk for tipset. Da er det bestilt. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Sweet! Halo MCC på vei i posten til 199, og nå Halo 5 til 329. Mye morro for pengene her Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Og rare replay ble akkurat sendt. Sweet! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 (endret) Jeg tar tilbake alt jeg har sagt om Halo ODST i alle disse år. Sitter med det igjen nå og føler ikke det er samme spillet jeg kjøpte tilbake den gangen. Fethet! Endret 31. juli 2015 av Mala Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Heisann.Noen som har et av de stusselige Xbox One headsetene som ikke trenger det?Ja, dette: Kjøpte som sagt dama en Xbox One i gave, og nå skulle vi spille med hverandre, men hun får ikke lyd i headsettet sitt. Vanskelig å si om det er headsettet eller kontrolleren, så ja. Noen som vil kvitte seg med sitt?Si ja så blir jeg glad. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Jeg har et som jeg ikke bruker. Har andre headset. Hvor holder du til? Jeg er i Oslo. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Hun bor utenfor Bergen, så det må isåfall sendes i posten. Men ja, sender deg PM Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Bare for og hoppe tilbake til den diskusjonen om Cloud så er jeg enig med dere angående singleplayer i spill. Her synes jeg ikke at spillet trenger en "Cloud" for og fungere. Da tenker jeg på spill som The witcher osv. Men om et spill som Crackdown 3 kunne ha fått bedre ytelse med hjelp av Cloud i singleplayer som i den demoen MS viste for et par år siden. Der dem knuste en skyskraper i 1000 biter og framerate`en forsatt var på topp mot uten Cloud der bare xbox`en tok seg av tallknusingen og dem hadde 2fps i samme settingen. Så mener jeg Cloud er absolutt bra og ha. Du må selvfølgelig ha stabil nett hjemme, ikke bo på en hybel med elending telenor nett slik jeg hadde for et par år siden da er det bare og glemme hehe Jeg blir irritert hver eneste gang jeg kommer over "offline-spill" som kreve en konstant nettforbindelse. EA krever en konstant nettforbindelse i det kommende Need for Speed, samtidig som de stenger serverne til Need for Speed World. Ikke bare fører det med seg stengt spill, men du må hele tiden håpe på at lanseringen ikke byr på problemer (Sim City), og at serverne ikke ramler ut. Lenke til kommentar
Failbar Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Er det sånn at hvis jeg logger på en annen sin xbox med min bruker og setter den til min hjemmekonsoll så får den personen tilgang til alle spillene jeg kjøper/har kjøpt? Så ergo kan man spleise på digitale spill på den ene brukern og spille det på begges xbox? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Din "hjemmekonsoll" blir stående i huset til vennen din. Og hans "hjemmekonsoll" står i ditt hus. Greia er at da trenger ikke vedkommende du skal låne spill fra å være pålogget. Lenke til kommentar
Failbar Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Ok:) så èn konsoll kan ikke være hjemmekonsoll to steder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå