Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789

Jeg fikk ikke brukt Netflix fra xbone i går pga Live, så for meg så ble boxen helt ubrukelig...

 

rart, var ikke noe feil med Netflix igår, brukte det selv også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke som om du ikke kan fyre opp netflix på laptopen din og bruke den isteden for. Om det var så krise å få sett netflix så kunne du omtrent se det på alle platformer selvom det kanskje ikke er like optimalt.

 

Jeg var hos en kompis i går. 2 av oss hadde ikke noen problemer mens han ene fikk knapt koblet til. Tok vel en time.

 

Men hva skjer med at de knapt adder spill om dagen? Ingen nye BC spill eller free games. Savner innhold om dagen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Hvis det er noen trøst er steam store nede i dag, er vel lizard squad eller en tilsvarende gjeng med sørgelige ungdom som kjeder seg i slutten av skoleferien da. Synd de som blir tatt ikke blir straffet...

Lenke til kommentar

Ugh, føler meg litt dum som må spørre dette da jeg vet det har vært oppe før men glemte å lagre linkene. :p

 

Hvor er det folk handler digitale spill til XBO? Har bare kjøpt via Xbox Live (som regel US store da), men er jo greit å utvide horisonten. Kanskje det er gode priser på andre spill på nettet.

 

Har googlet litt, men greit å vite hvilke sider folk har erfaringer med. Har brukt OffGamers til gift cards og er fornøyd med det, men de selger ikke koder til spill. 

 

 

Et spill jeg gjerne ville fått tak i billig er Mortal Kombat. Savner gode gamle slossespill. 

Lenke til kommentar

 

Ser ut som jeg er ute av preview-programmet etter å ha endret epost. Kan noen invitere?

 

 

Ahh. Kan man falle ut pga det? Mistet preview jeg plutselig for en god stund siden, skjønte ikke hvorfor. Kan være derfor.

 

 

Tydeligvis. Jeg advart mot at det kunne skje. Det snodige er at det fungerte greit i noen dager etter å ha endret epost.

Lenke til kommentar

Noen som har et COOP spill å anbefale? 

Gjerne mer i retningen FPS. 

Til Xbox One, ikke sant? De beste fps-spillene jeg kommer på nå i farten er remakes/remasters av gamle spill. : /

 

Ute nå:

-Borderlands: The Handsome Collection

-Halo: The Master Chief Collection (tror de har fått orden på spillet nå, i hvert fall campaign delen)

 

Kommer snart:

-Gears of War: Ultimate Edition (ikke fps, men kanskje du liker 3. person spill også)

 

Spill i andre sjangre:

-Rayman Legends

-Diablo III

-Lara Croft and the Temple of Osiris

 

Alle spillene nevnt ovenfor har også støtte for lokal co-op.

 

Destiny: The Taken King er et annet alternativ dersom dere spiller co-op over live. Jeg syntes ikke at Destiny var direkte fantastisk da jeg spilte det i fjor høst, men kanskje det har begynt å komme seg nå?

 

 

 

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Xbone ja, er jo det denne tråden er for  :tease:

 

Får muligens gi Halo et nytt forsøk,
Gears of War spilte jeg aldri da jeg var for opptatt med Halo multiplayer den gang, så muligens det er verdt et forsøk.

3. person fungerer fint det og. 

Ellers har jeg jeg Rayman og Diablo, så muligens det er noe der. 

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Det blir Crackdown 3 gameplay på Gamescon

 

Jeg gleder meg til å se hvordan spillet ser ut, men jeg håper virkelig at det ikke er avhengig av "the power of the cloud". Jeg misliker sterkt at det kommer flere og flere spill som krever at man må være koblet til nett. Trist trend etter min mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...