Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke satt meg helt inn i det greiene med streaming av xbox spill, men har et spørsmål.

Expert hadde en sånn billig tablet med windows 8.1 med gratis oppdatering til Windows 10, samt at du fikk med 1 år gratis office 365. trengte egentlig office denne uka, så at jeg fikk med tablet gratis var bare et pluss.

Uansett, det er et helt enkelt tablet med full versjon av windows som var på tilbud til 499 kr.

http://www.expert.no/nettbrett/lamina-tablet-8-16gb/p/44638/

 

Kommer dette til å fungere med den xbox streaminga?, tenkte det kunne vært litt gøy, men vet ikke om det krever noe av pcen man streamer til.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Det er vel i aller høyeste grad tvilsomt da du ikke har usb tilkobling på nettbrettet, og derfor ikke får koblet til en xbox one kontroller.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Fordi det sto på xbox dashen at EA access is now free with gold, mulig jeg har drømt det?

 

Nevermind, det var bare under e3

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Har ikke satt meg helt inn i det greiene med streaming av xbox spill, men har et spørsmål.

Expert hadde en sånn billig tablet med windows 8.1 med gratis oppdatering til Windows 10, samt at du fikk med 1 år gratis office 365. trengte egentlig office denne uka, så at jeg fikk med tablet gratis var bare et pluss.

 

Uansett, det er et helt enkelt tablet med full versjon av windows som var på tilbud til 499 kr.

http://www.expert.no/nettbrett/lamina-tablet-8-16gb/p/44638/

 

Kommer dette til å fungere med den xbox streaminga?, tenkte det kunne vært litt gøy, men vet ikke om det krever noe av pcen man streamer til.

 

Tror hovedutfordringen på dem er wifi løsningen - de har stort sett bare støtte for b/g/n av litt ymse kvalitet. CPU/GPUen derimot tror jeg skal være kjappe nok. Virket som det var lurt i alle fall å ikke kjøre Bluetooth og wifi samtidig.

 

Gi en lyd hvordan det går! Har vurdert det samme, men droppet det pga. skepsis til wifi løsningen. Tidligere testing her med Steam streaming gav veldig bra resultat når begge var på kablet (fra desktop til laptop), men på trådløst, selv med ac ble det ikke optimalt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...