Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Hadde faktisk tenkt å skrive masse seriøse ting om hvorfor Halo nettopp er så fantastisk.

 

Men helt ærlig hvem bryr seg.

Halo er det spillet som har gitt meg den beste opplevelsen av ett spill noensinne. For å være ærlig, jeg har så mange uforglemmelig minner både ingame og timesvis av morro med kompiser på LAN at ingen andre spill er i nærheten av Halo uansett hvor mye penere/dybde spillet har.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde faktisk tenkt å skrive masse seriøse ting om hvorfor Halo nettopp er så fantastisk.

 

Men helt ærlig hvem bryr seg.

Halo er det spillet som har gitt meg den beste opplevelsen av ett spill noensinne. For å være ærlig, jeg har så mange uforglemmelig minner både ingame og timesvis av morro med kompiser på LAN at ingen andre spill er i nærheten av Halo uansett hvor mye penere/dybde spillet har.

 

Sikkert fordi du la merke til at jeg ikke disser Halo serien generelt, men spesifikt MMC-pakka..? Tror uansett det er et spill som egner seg bedre til et yngre publikum, så det er eventuelt det jeg ville anbefalt det for. Gjerne om man skal spille det flere ilag.

Endret av K2D
Lenke til kommentar

 

Hadde faktisk tenkt å skrive masse seriøse ting om hvorfor Halo nettopp er så fantastisk.

 

Men helt ærlig hvem bryr seg.

Halo er det spillet som har gitt meg den beste opplevelsen av ett spill noensinne. For å være ærlig, jeg har så mange uforglemmelig minner både ingame og timesvis av morro med kompiser på LAN at ingen andre spill er i nærheten av Halo uansett hvor mye penere/dybde spillet har.

 

Sikkert fordi du la merke til at jeg ikke disser Halo serien generelt, men spesifikt MMC-pakka..? Tror uansett det er et spill som egner seg bedre til et yngre publikum, så det er eventuelt det jeg ville anbefalt det for. Gjerne om man skal spille det flere ilag.

 

Du skrev jo at campaignene bare er underholdende nok om man spiller coop... noe som er regelrett bs. Hvis man har interessen for fps på konsoll så er det ingenting mer givende enn å sette seg ned å spille gjennom halo-campaignene solo på legendarisk vanskelighetsgrad. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Har spilt HMCC og vil ikke si meg enig. Online mp som halter, (campaign-del som bare er underholdene nok om man spiller coop, og rimelig tynn historie.)

  

 

 

Sikkert fordi du la merke til at jeg ikke disser Halo serien generelt, men spesifikt MMC-pakka..? Tror uansett det er et spill som egner seg bedre til et yngre publikum, så det er eventuelt det jeg ville anbefalt det for. Gjerne om man skal spille det flere ilag.

Disser ikke halo serien generelt bare hmcc-pakken, hva snakker du om? Hmcc er halo generelt. Om du mener storyen er tynn og campaignen er kjedelig alene i en samlepakke så er den jo det i spillene hver for seg også? Bestem deg mann.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Er vel for å gjøre surfingen i nettleseren enklere, tror neppe de kommer med støtte for mus i spill, man kan håpe, men det er tvilsomt. Kjenner forsåvidt bare til et spill som støttet mus på konsoll og det var railroad tycoon på ps1.

Lenke til kommentar

Noen som har prøvd The Amazing Spiderman 2? Ser at den har dårlige reviews, men er spillet virkelig så dårlig?

Kjøpte det for 60 $ når det kom ut digitalt og ja det har sine problemer men er et helt greit spill som kan være underholdene et øyeblikk og ganske frustrerende det neste. Hvis du finner det ganske billig vil jeg si det er verdt og prøve.

Lenke til kommentar

Sagt det før, men Sunset Overdrive er et klassisk "git gudd"-spill. Det er ikke bare en "hold inne en knapp så skjer awesome ting-simulator" som Assassin's Creed o.l. Du må lære deg det, det er du som styrer alt som skjer. Det gjør det også mye mer givende når man mestrer spillet.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Blir vel ikke lagt ut nye spill så ofte, ettersom det er en EA only tjeneste. Men ja, det er verdt pengene, man får rabatt på nye spill, tilgang på de tidligere, samt man får testet nye spill før de kommer ut. Var vel 6 timer med prøvetid på Dragon Age

Lenke til kommentar

Så vidt jeg vet kan du laste ned spillene og avslutte abo og forsette å spille. Så 30kr for en drøss med spill du kanskje ikke har spilt før er en ganske bra deal. Selvom det ikke akkurat er så mange eller så veldig mye forskjell. Men et spill alene der inne er verdt 30kr liksom. Men ikke noe poeng å ha medlemskap der noe lengre en 1 mnd. Evt fornye når det blir lagt til et spill man er intressert i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...