Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folkens blir gal, har bare GTA 5 og klarer ikke bestemme meg for hvilket annet XBOX ONE spill jeg skal kjøpe,gi meg litt hjelp.

Spørs hvordan spill du liker. Jeg kjøpte nylig Dragon Age på Xbox One. Har allerede 100 timer med spillet og forsatt ikke ferdig (gjør omtrent alle sideoppdragene og utforsker hver bidige krok). Om jeg kan sammenligne det med noen spill uten at folk skal klikke mentalt så vil jeg si at det er temmelig likt Skyrim selvom Skyrim er helt der oppe mens dette ligger godt mellom midten og toppen. Gir spillet 8/10. Muligens 9 avhengig av hvor god siste delen av spillet er. No spoilers takk.

Men glatt verdt de 250kr jeg kastet inn på dette spillet, en av de. Ellers er vel AC: Black flag gratis? Går jo fort noen ti talls timer der avhengig av hvor dybt du ønsker å gå.

Jeg kjøper ikke spill så ofte så jeg liker å gjøre det meste ut av spillene og ikke bare løpe igjennom. Det blir selvfølgelig ikke det samme å få det beste gearet når du allerede har fullført spillet, så bedre å avslutte med stil.

 

Ellers så er det vel et par andre spill som er kanskje mer "morsommere" å spille alla Saint Row, Dead Rising og Sunset Overdrive om du liker open world men innslag av humor i seg..

Lenke til kommentar

Folkens blir gal, har bare GTA 5 og klarer ikke bestemme meg for hvilket annet XBOX ONE spill jeg skal kjøpe,gi meg litt hjelp.

 

Batman: Arkham Knight er ypperlig, spesielt om du har spilt de forrige. Ellers burde du sjekke ut mindre Indie-spill som feks Trials: Fusion, Ori and the blind forest og flere andre. Liker du skyting er vel Battlefield 4 fortsatt kongen og er gratis for EA Access brukere. For slåssespill har du Mortal Kombat eller UFC.

 

Om du kommer med noen preferanser, eller sier hvilke spill du typisk har likt er det lettere å foreslå.

Lenke til kommentar

Folkens blir gal, har bare GTA 5 og klarer ikke bestemme meg for hvilket annet XBOX ONE spill jeg skal kjøpe,gi meg litt hjelp.

Liker du fps? 

Wolfenstein - The Old Blood er tipset fra meg.

Koster vel ca 150,- i xbox store.

 

"Forza Horizon 2 - Fast and furious" er fortsatt gratis tror jeg. Så kan du teste det eventuelt før du kjøper forza horizon 2. :)

 

Har aldri prøvd det selv :huh:, men HALO MASTER CHIEF COLLECTION skal visst være en sikker vinner.

 

Witcher 3?

 

Borderlands? :)

 

Diablo 3 fungerer også veldig bra konsoll, og er vel fortsatt på salg om du har gold medlemskap.

Endret av Failbar
Lenke til kommentar

Hva er deres mening om noe online spill som COD? Advanced warfare eller Ghosts?

Black ops 3 kommer i starten av november. Forhåndsbestillere får spille beta, muligens et par mnd før utgivelsesdatoen.

 

Skal jeg velge mellom ghosts og AW hadde det blitt AW. ;)

Et moro spill med ikke altfor lang holdbarhet som hadde vært mye bedre uten jetpacks:P

 

Ellers kan du jo sjekke ut om titanfall og Battlefield 4 er noe for deg

Endret av Failbar
Lenke til kommentar

 

 

Hva er deres mening om noe online spill som COD? Advanced warfare eller Ghosts?

Black ops 3 kommer i starten av november. Forhåndsbestillere får spille beta, muligens et par mnd før utgivelsesdatoen.

 

Skal jeg velge mellom ghosts og AW hadde det blitt AW. ;)

Et moro spill med ikke altfor lang holdbarhet som hadde vært mye bedre uten jetpacks:P

 

Ellers kan du jo sjekke ut om titanfall og Battlefield 4 er noe for deg

Har spilt BF et par ganger på PS4,og det er virkelig dårlig. Er det slik på Xbox one og?

Liker ikke at det lagger, og at det går tregt i selve spillet.

 

Ellers så skal jeg kjøpe meg Xbox one om noen uker(er på lang ferie) og CoD spillene står høyest?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Noen som har prøvd The Amazing Spiderman 2? Ser at den har dårlige reviews, men er spillet virkelig så dårlig?

Har ikke prøvd det selv, men hadde heller sett på Batman: Arkham Knight .

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

 

 

 

Folkens blir gal, har bare GTA 5 og klarer ikke bestemme meg for hvilket annet XBOX ONE spill jeg skal kjøpe,gi meg litt hjelp.

Spørs hvordan spill du liker. Jeg kjøpte nylig Dragon Age på Xbox One. Har allerede 100 timer med spillet og forsatt ikke ferdig (gjør omtrent alle sideoppdragene og utforsker hver bidige krok). Om jeg kan sammenligne det med noen spill uten at folk skal klikke mentalt så vil jeg si at det er temmelig likt Skyrim selvom Skyrim er helt der oppe mens dette ligger godt mellom midten og toppen. Gir spillet 8/10. Muligens 9 avhengig av hvor god siste delen av spillet er. No spoilers takk.

Men glatt verdt de 250kr jeg kastet inn på dette spillet, en av de. Ellers er vel AC: Black flag gratis? Går jo fort noen ti talls timer der avhengig av hvor dybt du ønsker å gå.

Jeg kjøper ikke spill så ofte så jeg liker å gjøre det meste ut av spillene og ikke bare løpe igjennom. Det blir selvfølgelig ikke det samme å få det beste gearet når du allerede har fullført spillet, så bedre å avslutte med stil.

 

Ellers så er det vel et par andre spill som er kanskje mer "morsommere" å spille alla Saint Row, Dead Rising og Sunset Overdrive om du liker open world men innslag av humor i seg..

 

 

Personlig syntes jeg DA: Inquisition var drepende kjedelig. Kjøpte det pga av alle goty-prisene det fikk i fjor. Madammen likte det og runda det, men personlig så fylte The Witcher 3 bedre RPG behovet i år.

 

 

 

 

Folkens blir gal, har bare GTA 5 og klarer ikke bestemme meg for hvilket annet XBOX ONE spill jeg skal kjøpe,gi meg litt hjelp.

Liker du fps? 

Wolfenstein - The Old Blood er tipset fra meg.

Koster vel ca 150,- i xbox store.

 

"Forza Horizon 2 - Fast and furious" er fortsatt gratis tror jeg. Så kan du teste det eventuelt før du kjøper forza horizon 2.  :)

 

Har aldri prøvd det selv  :huh:men HALO MASTER CHIEF COLLECTION skal visst være en sikker vinner.

 

Witcher 3?

 

Borderlands?  :)

 

Diablo 3 fungerer også veldig bra konsoll, og er vel fortsatt på salg om du har gold medlemskap.

 

 

Har spilt HMCC og vil ikke si meg enig. Online mp som halter, campaign-del som bare er underholdene nok om man spiller coop, og rimelig tynn historie. 

Endret av K2D
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...