Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt teit overskrift bare tydeligvis. Er mer at de har lagt inn mye detaljer som man kan få med seg om man stopper og kikker litt rundt, evt prater med NPCs. Bare godt det!

 

Så kan folk heller rushe igjennom på Legendary etter en rolig gjennomgang :p.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen her som har testet Tomb Raider Definitive Edition på Xbox One vs. den vanlige versjonen på PC?

Har allerede den vanlige på Steam/PC (via et salg en gang) - har dog ikke fått spilt det enda, så lurte på hvilken versjon som var å foretrekke. Er på salg med Xbox Live Gold denne uken for 80-90 kr eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Noen her som har testet Tomb Raider Definitive Edition på Xbox One vs. den vanlige versjonen på PC?

Har allerede den vanlige på Steam/PC (via et salg en gang) - har dog ikke fått spilt det enda, så lurte på hvilken versjon som var å foretrekke. Er på salg med Xbox Live Gold denne uken for 80-90 kr eller noe sånt.

Har både Tomb Raider definitive Edition på xbox one og vanlige på pc. De er helt like bortsett fra litt annerledes utseende på Lara i definitive edition og at du får all dlc samlet i definitve edition. Så du får gå for hvilken versjon som frister deg mest

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Har både Tomb Raider definitive Edition på xbox one og vanlige på pc. De er helt like bortsett fra litt annerledes utseende på Lara i definitive edition og at du får all dlc samlet i definitve edition. Så du får gå for hvilken versjon som frister deg mest

 

 

Har du ålreit PC er det like greit å gå for den siden det kjører i 30fps på Xbone.

 

Takker - da holder jeg meg til PC versjonen jeg allerede har. 

Lenke til kommentar

Disse spillene er tilgjengelig nå:

A Kingdom for Keflings
A World of Keflings
Alien Hominid HD
Banjo-Kazooie
Banjo-Tooie
BattleBlock Theater
Defense Grid
Geometry Wars Evolved
Hexic HD
Jetpac Refuelled
Kameo
Mass Effect
N+
Perfect Dark
Perfect Dark Zero
Super Meat Boy
Toy Soldiers
Toy Soldiers: Cold War
Viva Piñata
Viva Piñata: TIP
Zuma

Lenke til kommentar

Er det noe jeg har oversett, eller stemmer det at ingen av spillene på listen fungere med europeisk disk av spillet?

Jeg har testet to av spillene fra listen (Kameo og Perfect Dark Zero). Begge gir feilmelding om at det ikke kan spilles, og henviser til listen over kompatible spill.

Lenke til kommentar

Er det noe jeg har oversett, eller stemmer det at ingen av spillene på listen fungere med europeisk disk av spillet?

Jeg har testet to av spillene fra listen (Kameo og Perfect Dark Zero). Begge gir feilmelding om at det ikke kan spilles, og henviser til listen over kompatible spill.

 

Ikke fått testa de to spillene selv, men Mass Effect som jeg har kjøpt i Norge funker fint i hvert fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...