iStephano Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Enig, har savnet det fra dag 1! hehe Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 343 warns against rushing through Halo 5 campaign; could miss narrative details Nja, vanskelig å si hva det skal bety. Lenke til kommentar
Okdokk Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Hvis den fortsatt er gyldig: Gears of Wars MP betakey: 6M3HX-MJ6V9-WVHR3-4HCPJ-GQYRZ Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 343 warns against rushing through Halo 5 campaign; could miss narrative details Nja, vanskelig å si hva det skal bety. Litt teit overskrift bare tydeligvis. Er mer at de har lagt inn mye detaljer som man kan få med seg om man stopper og kikker litt rundt, evt prater med NPCs. Bare godt det! Så kan folk heller rushe igjennom på Legendary etter en rolig gjennomgang . 1 Lenke til kommentar
kvatne Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Noen her som har testet Tomb Raider Definitive Edition på Xbox One vs. den vanlige versjonen på PC? Har allerede den vanlige på Steam/PC (via et salg en gang) - har dog ikke fått spilt det enda, så lurte på hvilken versjon som var å foretrekke. Er på salg med Xbox Live Gold denne uken for 80-90 kr eller noe sånt. Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Noen her som har testet Tomb Raider Definitive Edition på Xbox One vs. den vanlige versjonen på PC? Har allerede den vanlige på Steam/PC (via et salg en gang) - har dog ikke fått spilt det enda, så lurte på hvilken versjon som var å foretrekke. Er på salg med Xbox Live Gold denne uken for 80-90 kr eller noe sånt. Har både Tomb Raider definitive Edition på xbox one og vanlige på pc. De er helt like bortsett fra litt annerledes utseende på Lara i definitive edition og at du får all dlc samlet i definitve edition. Så du får gå for hvilken versjon som frister deg mest 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Har du ålreit PC er det like greit å gå for den siden det kjører i 30fps på Xbone. 1 Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Har MS oppdatert spilllisten for backward compatibility for Xbox One? Eller er det samme som i Juni? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Er fremdeles det samme. Lenke til kommentar
kvatne Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Har både Tomb Raider definitive Edition på xbox one og vanlige på pc. De er helt like bortsett fra litt annerledes utseende på Lara i definitive edition og at du får all dlc samlet i definitve edition. Så du får gå for hvilken versjon som frister deg mest Har du ålreit PC er det like greit å gå for den siden det kjører i 30fps på Xbone. Takker - da holder jeg meg til PC versjonen jeg allerede har. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Halla folkens! Lurer på en ting. Kjøpte Xbox One idag, og guttungene mine har noen spill på sin 360 som har blitt kjøpt på marketplace og lastet ned. Er det noen mulighet å få de over på den nye konsollen? Lenke til kommentar
Okdokk Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Nja, noen spill er bakover kompitabel men ikke mange, stort fokus på det og blir bare flere og flere etter som tiden går. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Det skal komme til juletider, er testing av det nå med noen få spill, og blir vel et par til hver måned, men det er ikke så veldig bra enda. Men det er jo derfor de tester det, så blir det spennende å se hvor bra det blir når det gis ut offisielt og hvor stort bibliotek de får. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Selv fra arkade? Det er vel egentlig bare det gutta har, spill fra arkade. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Disse spillene er tilgjengelig nå:A Kingdom for KeflingsA World of KeflingsAlien Hominid HDBanjo-KazooieBanjo-TooieBattleBlock TheaterDefense GridGeometry Wars EvolvedHexic HDJetpac RefuelledKameoMass EffectN+Perfect DarkPerfect Dark ZeroSuper Meat BoyToy SoldiersToy Soldiers: Cold WarViva PiñataViva Piñata: TIPZuma Lenke til kommentar
hein Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Er det noe jeg har oversett, eller stemmer det at ingen av spillene på listen fungere med europeisk disk av spillet? Jeg har testet to av spillene fra listen (Kameo og Perfect Dark Zero). Begge gir feilmelding om at det ikke kan spilles, og henviser til listen over kompatible spill. Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Fikk gta til 150 fra elkjøp, sendt fra lageeet nå, hehe Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 Et lite tips. Om man går inn på "Mission: Impossible - Rogue Nation"-reklamen som er på XBO for øyeblikket og fullfører et par (dårlige) mini-games så får du en kode til en closed beta til nyeste Rainbow Six! Fått meg en kode allerede! 3 Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 Er det noe jeg har oversett, eller stemmer det at ingen av spillene på listen fungere med europeisk disk av spillet? Jeg har testet to av spillene fra listen (Kameo og Perfect Dark Zero). Begge gir feilmelding om at det ikke kan spilles, og henviser til listen over kompatible spill. Ikke fått testa de to spillene selv, men Mass Effect som jeg har kjøpt i Norge funker fint i hvert fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå