indahla Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Fikk hentet GTA V på Elkjøp idag. Ikke noe problem. 149,- Lenke til kommentar
Bgarion Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Fikk hentet GTA V på Elkjøp idag. Ikke noe problem. 149,- Hm, måtte gi 284,- tror jeg idag.. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Fikk hentet GTA V på Elkjøp idag. Ikke noe problem. 149,- Hm, måtte gi 284,- tror jeg idag.. Så rart.. Jeg hadde bestilt via Collect@Store. Betalte 149,- og fikk spillet. Ikke noe spørsmål.. Lenke til kommentar
StureS Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Jeg var innom Elkjøp for å kjøpe xbox one og gta5, når de slo inn i kassen slo de inn full pris på spillet. Nevnte at det sto på nett at det kostet 149,- og jeg fikk spillet for den prisen.De snakket om at det var veldig vanskelig for butikken å holde alle priser oppdatert mot nettbutikken da det stadig var endring der. Lenke til kommentar
Bgarion Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Jeg var innom Elkjøp for å kjøpe xbox one og gta5, når de slo inn i kassen slo de inn full pris på spillet. Nevnte at det sto på nett at det kostet 149,- og jeg fikk spillet for den prisen. De snakket om at det var veldig vanskelig for butikken å holde alle priser oppdatert mot nettbutikken da det stadig var endring der. Står 284,- på nett nå.. Men overlever vel det. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Synes generelt spill er alt for dyrt om dagen. Men sånn er det jo om alt om dagen omtrent. Positive må jo være at du fint kan selge spillet til 300-350kr om du spiller mye. Spill har aldri vært billigere enn nå. Samtidig koster de flere hundre, kanskje tusen ganger mer å lage enn spill gjorde for 10/15/20 år siden. Så tror ikke vi skal klage 3 Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 (endret) helt korrekt det, spill til NES på 90 tallet kosta vel fort 7-800kr, og det var mer penger da enn det er nå, og ikke viste du hva du fikk halve tia heller siden demoer og anmeldelser var vanskelig å få tak i. Endret 9. juli 2015 av Spirre Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Jeg var innom Elkjøp for å kjøpe xbox one og gta5, når de slo inn i kassen slo de inn full pris på spillet. Nevnte at det sto på nett at det kostet 149,- og jeg fikk spillet for den prisen. De snakket om at det var veldig vanskelig for butikken å holde alle priser oppdatert mot nettbutikken da det stadig var endring der. Står 284,- på nett nå.. Men overlever vel det. Ja de har satt opp prisen nå... Lenke til kommentar
Bgarion Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 helt korrekt det, spill til NES på 90 tallet kosta vel fort 7-800kr, og det var mer penger da enn det er nå, og ikke viste du hva du fikk halve tia heller siden demoer og anmeldelser var vanskelig å få tak i. Ja, husker bare hvor lenge jeg måtte spare og jobbe for å få råd til Zelda til Nintendo 64, så klager ikke! Men spillforbruket- ihvertfall mitt, er ganske mye høyere nå enn da. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Beklager for og si dette siden så mange har nevt det men kunne noen invitiere meg meg til preview program done Tusen takk! Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Merkelig. For 3 dager siden kjøpte jeg fra US Storen uten problemer direkte fra visa kortet. Men nå er det plutselig ikke mulig. Kan det hende han fra Xbox sin kundeservice ha blokkert kortet? Han fant tross alt ikke transaksjon med engang. Så hvordan gjør folk det her med tanke på kjøp fra US store? Gift card fra en engelsk side? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Merkelig. For 3 dager siden kjøpte jeg fra US Storen uten problemer direkte fra visa kortet. Men nå er det plutselig ikke mulig. Kan det hende han fra Xbox sin kundeservice ha blokkert kortet? Han fant tross alt ikke transaksjon med engang. Så hvordan gjør folk det her med tanke på kjøp fra US store? Gift card fra en engelsk side? Amerikansk gavekort. 1 Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Merkelig. For 3 dager siden kjøpte jeg fra US Storen uten problemer direkte fra visa kortet. Men nå er det plutselig ikke mulig. Kan det hende han fra Xbox sin kundeservice ha blokkert kortet? Han fant tross alt ikke transaksjon med engang. Så hvordan gjør folk det her med tanke på kjøp fra US store? Gift card fra en engelsk side? Amerikansk gavekort. Hvor gjøres dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Sjekk lenke: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1648409&do=findComment&comment=22475618 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Merkelig. For 3 dager siden kjøpte jeg fra US Storen uten problemer direkte fra visa kortet. Men nå er det plutselig ikke mulig. Kan det hende han fra Xbox sin kundeservice ha blokkert kortet? Han fant tross alt ikke transaksjon med engang. Så hvordan gjør folk det her med tanke på kjøp fra US store? Gift card fra en engelsk side? Amerikansk gavekort. Hvor gjøres dette? Jeg har brukt å kjøpe mine her. http://www.pcgamesupply.com/buygames/Xbox-360-Live-Gold-Cards-Codes-Points/US-Region/ Du setter konsollen på amerikansk region, så taster du gavekortkoden inn i Xbox Store på konsollen. Da vil pengene bli lagt til på din konto, og du vil kunne kjøpe spill. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Ja, googlet giftcard så kjøpte jeg bare fra Microsoft sin store. Var ikke mer komplisert. Men takk for hjelpen Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Nå som det skal bli samhandling mellom xbox og windows 10, vil man da kunne kjøre apps i bakgrunnen på xboxen? Tenker da spesielt på musikk. Hadde vært nice om man kunne kjørt en google music app i bakgrunnen mens man spilte. Noen som vet noe og om det kommer i neste oppdatering? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Det som er blitt sagt er at de må få Windows 10 på plass i xbone først. Så senere med musikk i bakgrunn Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Med Win10 i Xbox One så kan man multitaske på ekte. Så da vil man få musikk osv som man kan spille i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Nice nice! Er sannelig på tide at man får ha bakgrunnsmusikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå