Okapi Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 GameCube er stilig, men den hører til siste generasjon der man ofte hadde spillkonsollen stående på gulvet mens den var i bruk. Er nok mer vanlig å gjemme den bort nå, siden kontrollerne uansett er trådløse. Da er det kjekt med en litt mer konservativ design. 1 Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Men den er vel strengt tatt ikke noe mer plasserings vennlig enn PS3 Phat og PS3 Superslim. Godt mulig dette har vært oppe tidligere, men de rillene på toppen er der jo av en spesifikk grunn, og det er for at maskinen skal kunne suge luft inn i systemet og ut bak. Setter man noe oppå der, og blokkerer, så er det vel hasta lavista for hele innmaten. Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 GameCube er stilig, men den hører til siste generasjon der man ofte hadde spillkonsollen stående på gulvet mens den var i bruk. Er nok mer vanlig å gjemme den bort nå, siden kontrollerne uansett er trådløse. Da er det kjekt med en litt mer konservativ design. Støtter den. Mange som har tv-bord med hylleplass under. Er fint om konsollen druknes bort blant andre apparater. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Henger meg på om Gamecube, ypperlig designet konsoll, solid og funksjonell. PS3 Phat og den første Xboxen leder grusom design listen. Xbox slim er ikke så verst - men den slår seg på og dvd luka kommer ut når man tørker støv av den. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Men den er vel strengt tatt ikke noe mer plasserings vennlig enn PS3 Phat og PS3 Superslim. Godt mulig dette har vært oppe tidligere, men de rillene på toppen er der jo av en spesifikk grunn, og det er for at maskinen skal kunne suge luft inn i systemet og ut bak. Setter man noe oppå der, og blokkerer, så er det vel hasta lavista for hele innmaten. Den superslanke har toploader, så man trenger enten ganske mye plass for å komme til, eller så må man trekker den frem for å bytte spill. Klart Xbone trenger litt plass på toppen, men det holder med noen centimeter, så lenge sidene det er litt luft på sidene og. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Her er klokkeslettet pressekonferansen skal være http://www.timeanddate.com/worldclock/fixedtime.html?msg=Xbox+E3+Media+2013+Media+Briefing+&iso=20130610T0930&p1=137&ah=1&am=30 1 Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Men den er vel strengt tatt ikke noe mer plasserings vennlig enn PS3 Phat og PS3 Superslim. Godt mulig dette har vært oppe tidligere, men de rillene på toppen er der jo av en spesifikk grunn, og det er for at maskinen skal kunne suge luft inn i systemet og ut bak. Setter man noe oppå der, og blokkerer, så er det vel hasta lavista for hele innmaten. Nå suger da da heller luft inn fra alle kanter og dytter den oppover da: Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Nå suger da da heller luft inn fra alle kanter og dytter den oppover da: Akkurat, jaja. Men det gjør ikke saken noe bedre snarere tvert i mot! Får ikke maskinen kvittet seg med den varme luften blir det likefullt et problem. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Enig der, den er ikke akkurat fleksibel når det kommer til plassering. Men fortsatt langt bedre enn alle PS3 modellenea, avrunding på toppen er ikke bra for noe. Vil da fortsatt være mulig å plassere noe oppå den andre halvdelen av konsollen. Tror fortsatt Microsoft har planer om noe nytt med Xbox 360, noe i nærheten av de Xbox Mini ryktene. De har jo sagt at de ville prøve å selge 25 millioner flere Xbox 360er, i en helt nye prisgruppe. Det å lansere en Xbox Mini som passer til designet på Xbox One på den måten vil jo være en god måte å gjøre det på. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 En xbox 360 i supertynn versjon som kan legges oppå Xbox One, med innebygd ekstra kjølevifte for å hindre at Xbox One blir varm og bråker mye? Hadde vært smart. 1 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 La meg spørre deg, hva er forskjellen mellom Ps 4 og Xbox 1, visst du er så casual så må jo svaret vere åpenbart Hva er det jeg kan få av de nye konsollene jeg ikke har fra før. PS4 har nok helt sikkert noe sterkt og bra i ermet, uten at jeg vet det for sikkert. Ganske mange smarte funksjoner vi ellers ikke finner like bra integrert, samt en del helt nytt. :-) At den glir rett inn med resten av stua hjelper jo på. For all del, om PS4 imponerer så kan det jo tenkes man kjøper inn det. For all del, jeg har i flere år hatt f.eks Xbox 360 i huset, men har ikke kjøpt den selv. Når 360 og PS3 kom på markedet hadde de ingenting man ikke hadde fra før, eller som man ikke kunne få bedre med andre løsninger. Ergo kjipe. Denne gangen virker det litt lysere, tross håpløse former for sperrer. :-( Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 En xbox 360 i supertynn versjon som kan legges oppå Xbox One, med innebygd ekstra kjølevifte for å hindre at Xbox One blir varm og bråker mye? Hadde vært smart. hahahaha!!... 1 Lenke til kommentar
VH97 Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Hva er den store fordelen ved at Xbox One er konstant oppkoblet? 1) Du kan bestille pizza 24/7 i en egen app 2) Gamer-profilen din er tilgjengelig over alt 3) Det blir enkelt å holde styr på internettregningen Noen som vet hva som er rett svar her? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Til opplysning Xbone-tilhengere: offisielt bekreftet at PS4 ikke trenger internet connection, sperre av bruktspill er opp til utvikler. http://n4g.com/news/1268778/yoshida-ps4-online-drm-will-be-up-to-publishers http://n4g.com/news/1268767/mark-cerny-playstation-4-wont-require-to-be-always-connected 2 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Med tanke på at PSN crashet grunnet last når de nylig ga ut en demo er det kaskje like greit de ikke har online drm http://vividgamer.com/2013/05/31/psn-goes-down-just-as-the-last-of-us-demo-goes-live/ linkene dine fungerte ikke selvin Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Både PSN og Xbox Live har vært så vidt nede i kveld/natt etter hva jeg har lest. En god grunn for å ikke kreve nettilgang. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Med tanke på at PSN crashet grunnet last når de nylig ga ut en demo er det kaskje like greit de ikke har online drm http://vividgamer.co...demo-goes-live/ linkene dine fungerte ikke selvin Gå tilbake til first person shooters og lev inni din lille boble, På tide og slutte og forsvare den store stygge ulven. 1 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Resultatene er ute fra IGN Versus mellom Xbox One og PS4. http://m.ign.com/videos/2013/05/31/xbox-one-vs-ps4-the-results-ign-versus Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Pålitelig test vil jeg si.. Men for å komme med mitt syn på det de tydeligvis har spurt etter så er det vel faktisk kun konferansen og navnet som er legit å stemme over på dette punktet. Det er veldig veldig få som har holdt en PS4 eller Xbox One kontroll i hånden, så hvordan folk allerede nå vet hvem som er best er bare basert på ren tipping utifra PS3 og Xbox 360 kontrollen. Uansett, jeg så ikke konferansen til Sony så jeg kan ikke uttale meg om akkurat om det punktet. Når det kommer til kontrollen så er jeg en Xbox-person, og jeg elsker Xbox 360 kontrollen, men jeg kan forstå at de som har spilt Playstation også liker den kontrollen bedre. Så dette er en veldig subjektiv sak hva man foretrekker. Navnet sådan. Xbox valgte å gå vekk fra den kjedelige rekkefølgen på navn (ikke hat 720 hadde vært et realistisk navn håper jeg) og valgte å kalle den One. Playstation kjører bare (1,2,3,4 ..) og ikke at det er noe feil i det, men når så mange faktisk foretrekker et navn fremfor et annet så blir testen tydeligere og tydeligere på at dette er egentlig en avstemning av hva man liker best, Microsoft eller Sony. Sist men ikke minst, hva man skal ha. Dette er vel kanskje det eneste punktet som burde være en subjektiv og sak basert på egen mening, men ettersom man har sett så lite og fått så lite informasjon av PS4 så stemmer man bare på antydninger. Jeg har uansett bestemt meg. Det valget gjorde jeg i 2007. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Jeg liker godt dualshock kontrollene, Xbox sin har jeg ikke så mye til overs for. Når det gjelder pressekonferansene så var Sony sin uten tvil mye bedre, når det gjelder navn synes jeg også at Playstation 4 er et mye bedre valg av navn en Xbox One. Dette på grunn av forvirring osv., i tillegg virker det som at Xbox har gått bakover til One, istedenfor fremover mot 720 f.eks. Synes forsåvidt ikke at 720 ville vært så bra heller. Sony velger uansett å kjøre videre på PS-navnet, helt topp dem skaper ingen forvirring hos den normale forbruker, i tillegg viser det at det er siste generasjon. Jeg skal ha PS4, og hvorfor? Fordi absolutt alt peker mot at dette er en bedre maskin! Da er det ikke noen tvil 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå