Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Ser at jeg er i feil region, så får ikke lagt til Visakort.

Er det bare å endre region uten problem, eller kan en legge til Paypal eller noe som betaling slik jeg gjorde på 360?

Skal kunne legge til PayPal.

Evt kan du gå til Xbox.no. Du kan kjøpe i den norske butikken på Xbox på nettet, og den vil starte å laste ned automatisk på Xboxen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men ser dere på de andre spillene så er de også priset ganske lavt. Tipper de ikke selger så fryktelig bra for tiden. Folk flest som har hatt lyst på GTA har jo mest sannsynlig kjøpt det fra før. Jeg vuderer nesten å kjøpe det bare fordi jeg ikke spilte det på Xbox One.

Men at GTA er lavere enn Ryse fks er merkelig.

Lenke til kommentar

Sist var det The Evil Within de kansellerte.

Var ikke problemet der at det ble lagt inn for mange bestillinger og så hadde de ikke nok de kunne levere?

Her ser jeg at de er i bestilling, mulig de har fått inn et billig parti til Xbox One.

Lenke til kommentar

Flott av Microsoft å refundere kjøpet mitt selvom jeg hadde spilt det i noen timer. Nå nevnte jeg at jeg hadde "fullført" det tidligere men var usikker på om at jeg ville spille det igjen.

Så da blir det Dragon Age isteden for :):):)

Lenke til kommentar

Hadde lyst å bruke noen kroner på noen av tilbudene under dette xbox-salget, men klarte rett og slett ikke få meg til å kjøpe noen av spilla, da ingen av dem interesserer meg i stor nok grad...  :shrug:

Eneste er Far Cry 4, men det planlegger jeg å kjøpe til PC heller, så blir nok ingen kjøp under dette xbox-salget. Kunne godt hatt tilbud på Ryse synes jeg... :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Beklager for og si dette siden så mange har nevt det men kunne noen invitiere meg meg til preview program ;)

done

Lenke til kommentar

Hadde det meget artig i dag med Perfect Dark på One :) Regner med å fullføre det senere i dag  :wee:

Det er vel et av spillene som følger med i Rare Replay også. Utrolig hvor mye man får for pengene der, 250 kroner for 30 spill. Kameo er jo verdt prisen alene. Gleder meg til den samlingen, skal gi Nuts & Bolts en ny sjanse da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...