TheMoose Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Ser at jeg er i feil region, så får ikke lagt til Visakort. Er det bare å endre region uten problem, eller kan en legge til Paypal eller noe som betaling slik jeg gjorde på 360? Skal kunne legge til PayPal. Evt kan du gå til Xbox.no. Du kan kjøpe i den norske butikken på Xbox på nettet, og den vil starte å laste ned automatisk på Xboxen Lenke til kommentar
indahla Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Sikkert en feilprising, men jeg hadde lagt inn en bestilling om dere ikke har prøvd GTA V enda (Forøvrig samme pris hos elkjøp.no): http://www.lefdal.com/product/spill-og-konsoll/spill-xbox-one/XONEGTAV/gta-5-xone Kr. 149,- Takk! Bestilt hos Elkjøp og hentes imorgen Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Har kjøpt jeg også, men de to siste gangene jeg har kjøpt spill på tilbud hos elkjøp har jeg bare fått en beklagelse noen dager etter og ordren blitt kansellert. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Det skjedde ikke meg sist. Forhåndsbestilte witcher 3 til kr. 349,-. Kort tid etter jekket de opp prisen til 549,-. Jeg fikk det til den første prisen. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Men ser dere på de andre spillene så er de også priset ganske lavt. Tipper de ikke selger så fryktelig bra for tiden. Folk flest som har hatt lyst på GTA har jo mest sannsynlig kjøpt det fra før. Jeg vuderer nesten å kjøpe det bare fordi jeg ikke spilte det på Xbox One. Men at GTA er lavere enn Ryse fks er merkelig. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Flere i denne tråden det har skjedd med tidligere. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Men State of Decay eller Sunset Overdrive? Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 (endret) Sist var det The Evil Within de kansellerte. Endret 8. juli 2015 av kreps79 Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 (endret) kanskje vi er heldige? så det ksotet det samme på lefdal (ja, vet de har samme eier) og 285 på expert. Så noe rart er det nå Endret 8. juli 2015 av mrdalesen Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Sist var det The Evil Within de kansellerte. Var ikke problemet der at det ble lagt inn for mange bestillinger og så hadde de ikke nok de kunne levere? Her ser jeg at de er i bestilling, mulig de har fått inn et billig parti til Xbox One. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Hadde det meget artig i dag med Perfect Dark på One Regner med å fullføre det senere i dag Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Beklager for og si dette siden så mange har nevt det men kunne noen invitiere meg meg til preview program Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Flott av Microsoft å refundere kjøpet mitt selvom jeg hadde spilt det i noen timer. Nå nevnte jeg at jeg hadde "fullført" det tidligere men var usikker på om at jeg ville spille det igjen. Så da blir det Dragon Age isteden for :) Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Hadde lyst å bruke noen kroner på noen av tilbudene under dette xbox-salget, men klarte rett og slett ikke få meg til å kjøpe noen av spilla, da ingen av dem interesserer meg i stor nok grad... Eneste er Far Cry 4, men det planlegger jeg å kjøpe til PC heller, så blir nok ingen kjøp under dette xbox-salget. Kunne godt hatt tilbud på Ryse synes jeg... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Beklager for og si dette siden så mange har nevt det men kunne noen invitiere meg meg til preview program done Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Hadde det meget artig i dag med Perfect Dark på One Regner med å fullføre det senere i dag Det er vel et av spillene som følger med i Rare Replay også. Utrolig hvor mye man får for pengene der, 250 kroner for 30 spill. Kameo er jo verdt prisen alene. Gleder meg til den samlingen, skal gi Nuts & Bolts en ny sjanse da. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Stemmer. Kjøpte det på 360 når det kom der, men ble selvsagt aldri spillt igjennom der som så mye annet. Fint med muligheten på One nå da ettersom 360`en er ute av huset Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Kansellerte ordren min på Lefdal og valgte collect at store istedet for GTA Pris på spillet i butikk var godt over 500, men fikk det nå til nettpris til slutt Lenke til kommentar
Bgarion Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Bestilte akkurat GTA på Elkjøp collect at store. Drar for å hente etter jobb, selv om det blir furting både hjemme og på Elkjøp tipper jeg :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå