Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Var det Ori som fikk så sykt mye skryt her inne tidligere?

 

Ja. Vil da tro det. Jeg storkoste meg med det spillet og vil si at dersom du ikke har spilt det så har du gått glipp av noe.

 

 

Med andre ord, det er verdt 15$? :)

 

Vanskelig å bestemme seg her.

 

Vurderer å slå til på et eller flere av følgende, men har knapt fulgt med angående spill på laaang tid.

 

Noe av disse jeg bør styre unna?

 

Watch Dogs

Sleeping Dogs

Lara Croft and the Temple of Osiris

Halo: The Master Chief Collection Digital

Borderlands: The Handsome Collection

Lords of the Fallen

Endret av kreps79
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

 

 

Var det Ori som fikk så sykt mye skryt her inne tidligere?

 

Ja. Vil da tro det. Jeg storkoste meg med det spillet og vil si at dersom du ikke har spilt det så har du gått glipp av noe.

 

 

Med andre ord, det er verdt 15$? :)

 

Ja!

Lenke til kommentar

Watch Dogs - styr unna. Kjipt.

Sleeping Dogs - knallspill

Lara Croft and the Temple of Osiris - spilt forgjengeren som var bra, så har trua. Er nok best i co-op.

Halo: The Master Chief Collection Digital - kjør på, men fysisk utgave finner du billigere.

Borderlands: The Handsome Collection - greit nok, best med venner.

Lords of the Fallen - greit nok, hadde heller gått for Dark Souls 2.

Lenke til kommentar

 

Tror jeg kjøper borderlands... Er diablo 3 megabra eller er torchlight 2 på pcen like greit?

Kommer an på. Har du en gjeng å spille med og er villig til å senke 100+ timer ned i det er det absolutt verdt pengene og tiden

 

100 timer er jo ingenting i gaming sammenheng :p

Lenke til kommentar

 

 

 

Tror jeg kjøper borderlands... Er diablo 3 megabra eller er torchlight 2 på pcen like greit?

Kommer an på. Har du en gjeng å spille med og er villig til å senke 100+ timer ned i det er det absolutt verdt pengene og tiden

100 timer er jo ingenting i gaming sammenheng :p

Neivel? Kan telle titler på en hånd jeg har brukt mer enn 100 timer på. Nevnte Diablo 3, Diablo 2, Wow og FM.

Lenke til kommentar

100 timer er mer enn jeg noen gang kommer til å bruke på en tittel i ihvertfall, med mindre det er en online shooter eller noe :p

det er jo bare 4,5 dager , nå bruker jeg somregle  kun holde meg til et spill om gangen og spille det MASSE 

Halo2 hadde jeg ( lett fra hukommelsen ) over 10.000 online kamper , som er ca 138 dager i spillet , så kommmer ventetid og pisspreik tid i lobbyen i tilleg 

WOW sluttet jeg og sjekke inngame tid på når jeg hadde passert 1år ingame på main 

 

EDIT: sjekket gta online , som jeg har hatt 3-4 uker nå , og er oppe i 55 timer allerede , og så kommer storyemode itilleg til det , 100 timer er lett og klokke i et spill 

Endret av Mato
Lenke til kommentar

Joda. Men nå dreier ikke livet seg lenger om å fylle det med mest mulig spilledager heller :p Så jo, det e "klokke inn" bare 100 timer er vel i grunn noe som aldri skjer for min del sånn på ukentlig basis. Spill fenger aldri så mye og ikke har jeg ro i sjela til å tillate meg slike massive økter i friukene heller.

 

GTA hadde jeg hårfint såvidt tolmodighet til å fullføre enspillerbiten, men Gud betre meg da var jeg jaggu meg METT på det gameplayet. Tok vel noen måneder før jeg fikk det til.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Er vel stortsett når man er ung man får tid til de store spill tidene med mindre man forsatt er singel og bor alene/hjemme. Jeg merker at spill mengden har dalt betraktelig de siste 3-4 årene hos meg iallfall. Jeg er altså 21 nå. Vet at jeg forsatt betraktes som ung i forhold til veldig mange andre her inne. Men det skal også sies at jeg ikke finner verdien i å bruke så mye penger på spill lengre ettersom det koster å være student og sosial om dagen.

 

Positive er hvertfall at prisene synker, for aldri i livet at jeg betaler fullpris om spill om dagen. Da skal spillet isåfall hete FIFA, COD, Fallout 4 eller Halo 5 dette året. Men det beste er at selv da betaler eg ikke fullpris for det er ofte butikk kjeder som selger spillende for 400-450 den første dagen. Noe som gleder meg.

 

Synes generelt spill er alt for dyrt om dagen. Men sånn er det jo om alt om dagen omtrent. Positive må jo være at du fint kan selge spillet til 300-350kr om du spiller mye.

Lenke til kommentar

Er vel stortsett når man er ung man får tid til de store spill tidene med mindre man forsatt er singel og bor alene/hjemme. Jeg merker at spill mengden har dalt betraktelig de siste 3-4 årene hos meg iallfall. Jeg er altså 21 nå. Vet at jeg forsatt betraktes som ung i forhold til veldig mange andre her inne. Men det skal også sies at jeg ikke finner verdien i å bruke så mye penger på spill lengre ettersom det koster å være student og sosial om dagen.

 

Positive er hvertfall at prisene synker, for aldri i livet at jeg betaler fullpris om spill om dagen. Da skal spillet isåfall hete FIFA, COD, Fallout 4 eller Halo 5 dette året. Men det beste er at selv da betaler eg ikke fullpris for det er ofte butikk kjeder som selger spillende for 400-450 den første dagen. Noe som gleder meg.

 

Synes generelt spill er alt for dyrt om dagen. Men sånn er det jo om alt om dagen omtrent. Positive må jo være at du fint kan selge spillet til 300-350kr om du spiller mye.

full jobb ( enn så lenge oljenkracken føles på kroppen )  sammboer og småbarn her , 32 , klart det er langt fra hver dag det er tid til og game , men går helt fint og game selv om man vokser opp , det er jo bare og ikke dovne vekk i sofan med tv'en så har man mye tid tiljengelig 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg sa stortsett og det var ikke noe svar til deg heller.

Jeg er så lei sånne folk som går utifra at det er snakk om seg selv og må bruke seg selv som et eksempel.

Du gamer ikke hver eneste dag i flere timer heller. Sa heller ikke at det er umulig å game når man blir eldre. Jeg sa bare at JEG gamer ikke så mye som før, det er når man er yngre som regel at man har enormt tid til overs.

Endret av Kamaaz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...