Anonym259235 Skrevet 5. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2015 Har måtte laste ned profilen en gang tidligere, for et par-tre års tid siden. Da mistet jeg alt av framgang.. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 5. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2015 Screw it, jeg bare laster ned og ser. Så lenge jeg ikke må gjøre det samme på One'en når jeg skal tilbake, så får det gå greit. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Noen planlagte rallyspill til oss? Ser at wrc5 skal kommenetterhvert, men er det andre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Det nye Dirt Rally skal vel komme på konsoll etterhvert om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Hvordan er dette med å kjøpe en brukt XBOX One med nedlastet digitale spill? Må man overta forrige eiers konto & bruker navn / nick? Har et par Xbox One i sikte med spill nedlastet, mer er ikke intressert i å ha annen sin bruker. Men spillene kommer godt med :-) Lenke til kommentar
indahla Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Sebastien Loeb Rally Evo: http://sebastienloebrallyevo.com/ Lenke til kommentar
indahla Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Forresten: noen som vet når det nye GUI kommer på XBO? Jeg er med i Preview. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Forresten: noen som vet når det nye GUI kommer på XBO? Jeg er med i Preview. Jeg holder en liten knapp på neste, august oppdateringen. Som kommer innen 2 uker Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Forresten: noen som vet når det nye GUI kommer på XBO? Jeg er med i Preview. Jeg holder en liten knapp på neste, august oppdateringen. Som kommer innen 2 uker Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Hvordan er dette med å kjøpe en brukt XBOX One med nedlastet digitale spill? Må man overta forrige eiers konto & bruker navn / nick? Har et par Xbox One i sikte med spill nedlastet, mer er ikke intressert i å ha annen sin bruker. Men spillene kommer godt med :-) Ja, spillene er låst til bruker, ikke maskin. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Vurdere å gå til anskaffelse av Horizon 2, noen som har noen tips som gjør at jeg får det billigere enn 379,- (CDON) ? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Vent til i morgen, da starter supersale på marketplace. Om det dukker opp der så er det nok billigere enn de 379 du skisserer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Vent til i morgen, da starter supersale på marketplace. Om det dukker opp der så er det nok billigere enn de 379 du skisserer. Takk! Gjelder det den norske marketplacen også? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Vent til i morgen, da starter supersale på marketplace. Om det dukker opp der så er det nok billigere enn de 379 du skisserer. Takk! Gjelder det den norske marketplacen også? Regner med det, men jeg vet jo ikke. Salg på marketplace pleier vel å være globalt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Prisene og utvalget har jo tidligere ikke vært særlig globalt iallefall. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 (endret) Microsoft har akkurat hatt tilbud på Forza Horizon 2, jeg betalte vel 300 kr tror jeg det var. Eller, akkurat og akkurat, 19. juni kjøpte jeg det ser jeg. 299. Endret 6. juli 2015 av Admiral Necrolamedor Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Prisene og utvalget har jo tidligere ikke vært særlig globalt iallefall. Vel, det tilbudene som er på major nelson sin blogg har jeg alltid hatt hos meg i hvert fall. Kanskje ikke helt i starten av xbox one sin levetid av naturlige årsaker, men ellers har jeg ikke sett noen forskjeller. Prisene er naturligvis ikke de samme. % justeres jo etter norske priser. 30usd == 300kr? Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Meh, vet ikke akkurat om det er så mye billigere enn hva man vil få et annet sted. Problemet ligger først og fremst i at alle spille for oss koster omtrent 599kr. Noe som blir rundt 300kr om det blir 50%. Tipper naturligvis at det er billigere å kjøpe evt gavekort og kjøpe fra US store. Men dollaren er jo sky høy nå. Tenk så mye penger man hadde spart om den var rundt 4-5 som før. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Den laveste dollaren har vært siste ti år var rett over 5. Dette var i 2008. Den har aldri vært 4: http://www.xe.com/currencycharts/?from=USD&to=NOK&view=10Y Siden Xbox One kom var det laveste på rett under 6... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 I følge siden din har den jo vært nede på 4.96 på det laveste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå