Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Programbare knapper, f.eks. istedet for å ha gir på xb så har man gir på to av "pinnene", samme med clutch.

 

Det gjelder jo seff i bilspill, forskjellige spill forskjellige behov.

Endret av Slettet+130498
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Og alle delene sitter fast med magneter. Dem som har prøvd den sier den er tyngre og føles helt ekstrem rå ut i hendene. Og det sier ikke litt når XBO kontrollen idag er vel uten tvil markedets beste. 

Ikke at jeg er uenig med at kontrolleren til Xbone er best, men hvilken kontroll som er best kommer jo veldig an på preferanse. 

Lenke til kommentar

 

Ikke at jeg er uenig med at kontrolleren til Xbone er best, men hvilken kontroll som er best kommer jo veldig an på preferanse. 

 

 

Joda det er sant det. Vi har alle forskjellige hender. Men jeg anser XBO kontrollen som samme suksess som den til X360. Kontrollen over alle kontrollere.

 

Og etter å ha brukt begge nå siden lansering så anser jeg det som to forskjellige kvalitets nivåer på disse kontrollene. Så da kan du trygt si jeg er meget spent på denne Elite utgaven...det burde bli helt vilt. 

Lenke til kommentar

Kommer nok til å bruke knappene bak til å programmere til at A, altså hopping blir det, slik at jeg ikke behøver å bevege tommelen vek fra spakene. Helt optimalt dersom du spiller comp, eller skytespill ala Halo. Fungerer også ganske bra for COD, evt sørge for at A og B er bak.

 

Tror uansett at du kan ta de av dersom man ikke liker de, men da kunne man likesågodt kjøpt vanlig versjonen.

Lenke til kommentar

Tror uansett at du kan ta de av dersom man ikke liker de, men da kunne man likesågodt kjøpt vanlig versjonen.

 

Ja dem er festet med magneter. Samme er analog og stikkene. Men stikkene er mer presise på denne. Og en kan fks stille bumper knappene til å ha mindre vandring i fks fps spill. 

Lenke til kommentar

Har de siste dagene spilt på min One. Skulle nå logge meg inn på 360'en, og det fikk jeg ikke gjort. Står at jeg må laste ned profilen på nytt. Når den er lastet ned mister jeg vel alt av framgang i spill jeg har spilt? Og betyr det at jeg må laste ned enda en gang når jeg skal tilbake på One'en? Faen for noe idioti.

 

Edit: er det fordi jeg har endret gamertag?

Edit 2: Snakker med Xbox support på chat nå, får se om det ordner seg.

Endret av Banksy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...