Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Ok, lurer på hva om jeg vil trenge 1TB hdd? De "billige" er bare 500Gb hdd. Kommer nok ikke å handle så mange spill.

Toppen 10-15stk i løpet av Xbox one tiden? 

Om du skal ha 15 spill digitalt blir du definitivt å trenge 1TB. Spørsmålet er heller om du burde gå for 500gb og ekstern eller 1TB og ekstern. Det er også godt å være litt på den trygge siden i stedet for å risikere å avinstallere noe. 

 

Jeg har ikke i nærheten av 15 ordentlige spill og jeg sliter med plassen. Det er kanskje 3-4 AAA spill og noen få indie-spill (Type Trials og Ori). Skal man ha XBO i hele levetiden og kjøpe alt digitalt så må man fikse ekstern harddisk eller slette unna spill. Jeg går for førstnevnte.

 

Da trenger du vel ikke ekstern hdd overhodet? 

Han snakker om den interne som følger med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, takker for gode svar :-)

 

Om jeg har ekstern hdd, er det mulighet for å flytte fra 1 ekstern hdd til annen?

Har 1Tb usb 3 disk liggende, og om det skulle bli forlite, er det da mulighet for flytte over på en større ekstern hdd om jeg skulle trenge det?

Lenke til kommentar

Bare å velge "manage game" så kan du flytte i vei så mye du ønsker, mellom intern og ekstern(e) disk(er). Det er lett, og det går relativt fort. Jeg bruker selv en ekstern disk på 4 TB. Har godt over 1 TB med spill. Ikke opplevd noen problemer knyttet til ekstern disk.

Lenke til kommentar

Du bør alltid endre passord, umiddelbart, hvis du har noen grunn til å tro at noen kanskje har fått tilgang til kontoen din. Innen du får svar fra support kan det være for sent.

 

Edit: Innlegget var rettet mot Mr Craddock, som mistenkte at noen hadde prøvd å hacke kontoen hans. Var litt sen ser jeg nå :p

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...