Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Nå skjedde det noe merkelig her. Plutselig dukket Wolfenstein: The New Order opp under my games and apps som "ready to install". Jeg har ikke kjøpt spillet engang. Jeg lastet det ned 100 %, men får ikke startet det. Meldingen jeg får er:

 

"If you have a game disc, insert it now. If this is installing from the Xbox Store, the person who bought it needs to sign in with the profile they used at purchase."

 

Det skal sies at jeg har The New Order på PS4 og New Blood på X1. I tillegg har jeg EA Access og Gold. Har tatt kontakt med support nå for å høre hva det kan være. Har dere vært borti noe sånt før? Fikk plutselig en følelse av at noen har prøvd å hacke kontoen min.

Ja men jeg fikk the Evil Within eller hva enn det het igjen. Med den samme opplevelsen som deg, du får si ifra hva support sier siden jeg kontaktet de aldri.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk den nye kontrolleren i dag, med de oppgraderte bumper knappene (må si jeg føler lite forskjell men, får se etter at jeg har lekt meg litt mer med den) og 3,5mm inngang. :D (Kjøpte den mest fordi jeg virkelig likte designen men ^^; )

 

p542tCH.jpg

Endret av Kadaju
Lenke til kommentar

Ja, jeg er med i preview-programmet. Snakket med support nå. Jeg er i hvert fall ikke blitt hacket :) Jeg tror det kan være en bug.

 

Spillet blir liggende i queue. 100 % downloaded. Kommer ikke videre. Er i dialog med support nå. De prøver å finne feilen.

Dette har skjedd med mange. Jeg hadde plutselig the evil within (funket ikke det heller) men veldig mange fikk assassins creed unity og black flag, og da trengte de ikke disk. Så er noe rart store og det er bare å google.

Lenke til kommentar

Komplett.no har startet forhåndssalg av xbox one elite controller. Kr. 899,-. Det var betraktelig mindre enn forventet mtp. Veil. Utsalgspris i USA er USD 149.

Har du link til denne?

 

Edit, fant link, men det sto ikke så mye informasjon eller bilde. Men satse på at det er den, og bare bestiller :-)

https://www.komplett.no/xbox-one-elite-controller/848816

Endret av ray001
Lenke til kommentar

 

 

Komplett.no har startet forhåndssalg av xbox one elite controller. Kr. 899,-. Det var betraktelig mindre enn forventet mtp. Veil. Utsalgspris i USA er USD 149.

Har du link til denne?

 

Edit, fant link, men det sto ikke så mye informasjon eller bilde. Men satse på at det er den, og bare bestiller :-)

https://www.komplett.no/xbox-one-elite-controller/848816

Kan vel ikke være så mange andre. Men legger merke til at produsent er Microsoft.

Lenke til kommentar

Er i et lite dilema, skal jeg kjøpe brukt Xbox one med noe utstyr(spill & controllere) eller kjøpe nytt? Ser mange selger xbox one til over 3000kr, og da nesten uten utstyr. Selger jo nytt til ca 2500-2800kr, da med bare en controller, men ny garanti...

Trenger bare en ekstra trådløs kontroller, da jeg skal ha Xbox Elite-kontrolleren

 

What to do?

 

EDIT

Spiller nok kun CoD spillene, og evt noen barnespill(10-14år).

Endret av ray001
Lenke til kommentar

 

Fikk den nye kontrolleren i dag, med de oppgraderte bumper knappene (må si jeg føler lite forskjell men, får se etter at jeg har lekt meg litt mer med den) og 3,5mm inngang. :D (Kjøpte den mest fordi jeg virkelig likte designen men ^^; )

 

p542tCH.jpg

 

Hvor kjøkte du denne? Har sett den flere plasser men release flere måneder frem i tid

Det er ikke xbox one elite controlleren. Den kommer om noen mnd'er.
Lenke til kommentar

Fin ned det i det heletatt xbox one kontroller med 3.5 mm om det ikke er elite. Han skriver at den har 3.5 mm?

 

Alle nye vil ha 3.5mm jack.

Den vanlige sorte som kommer med 1TB Xbox vil ha 3.5mm jack. Regner med at 500GB modellen også vil få denne etter hvert.

De vanlige sorte som produseres i dag har 3.5mm jack.

Limited edition sort/grå kammo har 3.5mm jack.

Elite kontrolleren har 3.5mm jack.

 

Det står ganske klart på forsiden av esken om kontrolleren har 3.5mm jack. :)

Lenke til kommentar

Ok, lurer på hva om jeg vil trenge 1TB hdd? De "billige" er bare 500Gb hdd. Kommer nok ikke å handle så mange spill.

Toppen 10-15stk i løpet av Xbox one tiden? 

Vet ikke når 1 TB modellen kommer. Men ser Expert/Elkjop/Lefdal tar 2.220,- kr i dag for grunnmodellen med 500GB, og 1TB modellen står til 3.690,- hos Elkjøp.

https://prisguiden.no/produkt/microsoft-xbox-one-176417

Personlig ville jeg da kjøpt 500GB modellen til 2.200,- så evt kjøpt en ekstern USB 3.0 HD.

Jeg har kjøpt en ekstern 2TB harddisk, av typen bærbar, som trekker strøm via USB ledningen, til ca 1.000kr. Har nå 2.5TB med lagring. Kjøpte ekstern HD når jeg så disken nærmet seg full og jeg ikke ville slette noe jeg hadde på den, etter å ha hatt Xboxen i over 1 år.

Hvis man kjører spillene på den eksterne disken, skal man også få noe raskere lastetider på Xboxen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...