Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+130498

Er vel neppe noen hemmelighet at R* jobber med et nytt RDR spill, blir som Bethesda, de jobber jo både med et nytt Elder Scrolls og er jo i start fasen av Fallout 5 allerede,

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aldri fattet hva som var så gøy med det spillet, passet kanskje ikke meg, jeg spilte kanskje 10% av innholdet tross alt men. Spillet ble tross alt kjøpt for 150kr den gang det var på tilbud så kanskje jeg hadde vært mer gira om jeg faktisk hadde kjøpt det på release.

 

Men sammenlignet med GTA så er det laaangt bak. Men det er sånne spill jeg fullfører på noen uker, er litt over det stadighet og "leke" rundt i verden også.

Men skulle gjerne spilt det nyeste GTA på Xbox One igjen, er tross alt ikke så mange spill igjen for meg å "fullføre" før de blir avinstallert.

Lenke til kommentar

Aldri fattet hva som var så gøy med det spillet, passet kanskje ikke meg, jeg spilte kanskje 10% av innholdet tross alt men. Spillet ble tross alt kjøpt for 150kr den gang det var på tilbud så kanskje jeg hadde vært mer gira om jeg faktisk hadde kjøpt det på release.

 

Men sammenlignet med GTA så er det laaangt bak. Men det er sånne spill jeg fullfører på noen uker, er litt over det stadighet og "leke" rundt i verden også.

Men skulle gjerne spilt det nyeste GTA på Xbox One igjen, er tross alt ikke så mange spill igjen for meg å "fullføre" før de blir avinstallert.

kan vel ikke si at er det er laaaangt bak gta, da dette er snakk om smak. For min del så har jeg ingen følelse av at GTA 5 har en god atmosfære, eller noen i det hele tatt. Du får ikke noen spesiell følelse av å gå rundt, storyen brydde meg ikke. Men i Read dead er det skikkelig atmosfære, og storyen er SKIKKELIG bra. Våpnene er rå og varierte også, og det er relativt gøy å ri. Det er snakk om smak, men jeg syntes ikke det er spesielt gøy å kjøre eller skyte i gta v, i red dead derimot...

Lenke til kommentar

Er vel til syvende og sist opp til Rockstar.

 

Forresten, hvem i helvete er det som fikk den gode ideen at terminalene i MCC skulle spilles av på Halo Channel-appen? Herregud for noe mongodrit. Finner en terminal, aktiverer den, og istedenfor videoen får jeg opp "welcome kattlauv" og en introduksjon til appen, og funker andre gangen. Finner enda en terminal, aktiverer den og hele konsollen fryser i det Halo Channel starter.

 

Bah! 

 

Er forresten halvveis i Halo 2 nå. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er vel til syvende og sist opp til Rockstar.

 

Forresten, hvem i helvete er det som fikk den gode ideen at terminalene i MCC skulle spilles av på Halo Channel-appen? Herregud for noe mongodrit. Finner en terminal, aktiverer den, og istedenfor videoen får jeg opp "welcome kattlauv" og en introduksjon til appen, og funker andre gangen. Finner enda en terminal, aktiverer den og hele konsollen fryser i det Halo Channel starter.

 

Bah! 

 

Er forresten halvveis i Halo 2 nå. 

samme tenkte jeg, måtte flere ganger restarte pcen for å få sett terminalene. Halo channelen er kanskje det dårligste stykket med software jeg noen gang har sett. Vanvittig tregt, stygt og dårlig. Lite imponert over 343 sine tekniske kunnskaper *kremt* online.

Lenke til kommentar

Har for meg virket å lukke Halo Channel etter jeg brukte den sist. Hvis ikke har jeg bare endt opp med en svart skjerm etter "velkomstskjermen". Aldri brukt det utenom terminalene i spillet, men det er jo litt trist at jeg mangler deler av innholdet i spillet på grunn av dette. Fant ikke ut at det virket før nærmere slutten av Halo 2...

Lenke til kommentar

Såpass fort ja. Skal bli interessant å teste det ut :)

jepp! Liker sartmenyen som den er. Men gud hvor deilig det blir å bli kvitt den bedritne snap mode dingsen. Den er sp treg og dårlig, den nye løsningen var jo som xbox 360 guide bare at den lå på høyre side av skjermen.... Har savnet den menyeb
Lenke til kommentar

Fornøyd med betan, så det blir nokk lovende , men bare de kunne fjerne den delen hvor health baren din ikke går opp når du starter å sprinte . hele spillet er mest basert på sprinting , å healthen din går ikke opp hvis du sprinter, er helt greit forsåvidt, bare jævlig plagsomt i betan når du uheldigvis klikker på sprint like før healthen din begynner å gå opp. Er bare ikke halo

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...