Kadaju Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 (endret) Noen som vet om den Nye Xbone med 1TB blir lansert i Norge, og når den blir det? Veldig lite info om det som jeg kan finne i hvert fall. Dog, den er å finne på den norske Xbox siden (http://www.xbox.com/nb-NO/xbox-one/consoles/1tb-xbox-one), men foreløpig uten dato. CDON har den oppført med foreløpig dato 30. juli (http://cdon.no/spill/xbox_one_1tb-33878964), så er bare å vente og se når den kommer. Endret 21. juni 2015 av Kadaju Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 (endret) CDON har release 30/7, men om man ikke gidder å vente så lenge kan du jo kjøpe denne for 200 kr mer: http://cdon.no/spill/xbox_one_1tb_%2b_call_of_duty_advanced_warfare-28037240 Hadde uansett droppet det, kjøpt meg en til 2222 kr på Expert (om det tilbudet gjelder enda) pluss en ekstern disk. Hadde nok valgt en 500GB Xbox One pluss en ekstern disk 10/10 ganger. Edit: Sjekket Expert.no, ja, 2222 kr for en Xbox One. Da kan du få rimelig mye mer lagringsplass for samme sum altså. Endret 21. juni 2015 av Admiral Necrolamedor Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 CDON har release 30/7, men om man ikke gidder å vente så lenge kan du jo kjøpe denne for 200 kr mer: http://cdon.no/spill/xbox_one_1tb_%2b_call_of_duty_advanced_warfare-28037240 Hadde uansett droppet det, kjøpt meg en til 2222 kr på Expert (om det tilbudet gjelder enda) pluss en ekstern disk. Hadde nok valgt en 500GB Xbox One pluss en ekstern disk 10/10 ganger. Edit: Sjekket Expert.no, ja, 2222 kr for en Xbox One. Da kan du få rimelig mye mer lagringsplass for samme sum altså. Ja jeg kan jo alltids gjøre det. Jeg er bare redd for at jeg skal få enda en med Coil Whine :/ Men jeg antar at det kun er et fåtall xboxer som har dette problemet? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 (endret) Hadde uansett droppet det, kjøpt meg en til 2222 kr på Expert (om det tilbudet gjelder enda) pluss en ekstern disk. Hadde nok valgt en 500GB Xbox One pluss en ekstern disk 10/10 ganger. Edit: Sjekket Expert.no, ja, 2222 kr for en Xbox One. Da kan du få rimelig mye mer lagringsplass for samme sum altså. I utgangspunktet enig. Men antakelig kommer 1 tb-versjonen med den nye kontrolleren. Tipper de vanlige også får den nye kontrolleren etterhvert, men det er ikke like lett å vite hva du får. Endret 21. juni 2015 av Jakoozie Lenke til kommentar
indahla Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Noen som vet hva den nye kontrollen vil koste? Ser jo mer avansert ut enn den gamle. Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Noen som vet hva den nye kontrollen vil koste? Ser jo mer avansert ut enn den gamle. Du mener ikke elite-kontrolleren antar jeg? for den kommer på over 1k. Den med 3.5mm audio kommer nok på samme pris eller en hundrelapp dyrere enn den vi har. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 As a Preview member, you're invited to play the SMITE Beta! Choose Redeem code to download the Beta for yourself, and give the second to a friend! Your Code: QTJTC-JF9PV-9GMF3-4VHHP-R2XTZ Code for a friend: Q33P6-RJ2C4-Y44D9-2QP74-KD9JZ Lenke til kommentar
indahla Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Noen som vet hva den nye kontrollen vil koste? Ser jo mer avansert ut enn den gamle. Du mener ikke elite-kontrolleren antar jeg? for den kommer på over 1k. Den med 3.5mm audio kommer nok på samme pris eller en hundrelapp dyrere enn den vi har.Jo, det gjorde jeg nok. Trodde det var samme. Så da blir det tre ulike typer: gammel, ny (med 3,5mm audio) og elite? Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Noen som vet hva den nye kontrollen vil koste? Ser jo mer avansert ut enn den gamle.Du mener ikke elite-kontrolleren antar jeg? for den kommer på over 1k. Den med 3.5mm audio kommer nok på samme pris eller en hundrelapp dyrere enn den vi har.Jo, det gjorde jeg nok. Trodde det var samme. Så da blir det tre ulike typer: gammel, ny (med 3,5mm audio) og elite? stemmer det Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Adaptert mitt har tatt kvelden. Skjedde på grunn av lynet, men dette går vel ikke på garantien? Så blir kanskje litt spille dum kanskje, å se hvordan det går kanskje.Har noen her snakket med MS Store i Norge på grunn av konsollen kjøpt på MS Store i Tyskland over nett? Det fungerte helt greit? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 PSU du snakker om? Det har innebygd overspenningsvern så det skal ikke skje. Den skal også kobles rett i kontakten i veggen uten noe vern i mellom, det kan skade den hvis noe slikt skjer Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Ja. PSU. En av de jeg bor sammen eller meg har plugga den i annen stikkontakt med overspenningsvern. Derfor er litt jeg/vi som har driti oss ut. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Ringte til MS nå og de sa at garantien fremdeles hjalp. Fikset slik at en fra UPS henter XB1`en. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Vet noen om det er mulig å kjøpe Xbox360 spill som CD key og skrive inn koden på Xbox One dersom spillet er støttet for BC? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Nei, men jeg antar at man vil kunne kjøpe 360-spill via Store når det kommer for alle i høst. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Kjipt, nesten så man går å kjøper seg en Xbox360 igjen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Synes remasteren ser alt for lys ut, og mye renere og penere enn originalen. Det er godt mulig det bedres til release-versjonen da. Men 60fps gjør jaggu meg en stor forskjell. Damn. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Jeg har aldri brydd meg om bakoverkompabilitet, men har sett på det som et ekstra pluss bare når konsoller kommer ut. Det gjør ingenting, men jeg har stort sett aldri behov for funksjonen. Det at de nå, 2 år etter lansering, begynner å innføre bakoverkompabilitet synes jeg er utrolig teit. Bruk ressursene på noe mer produktivt? Ja, "alle" vil ha BC, men hvor mange blir å bruke det i praksis? De må i tillegg ha platene liggende. Solgte min 360 med 40 spill et halvt år før jeg kjøpte min One. Angrer ikke et sekund. Det eneste jeg kunne savnet var Guitar Hero, men gitarene var ødelagt for lenge siden uansett så. Selv om jeg digger XBO, så føler jeg MS bommer litt her. Først bommet de med for svak maskinvare (i likhet med PS4), og nå bommer de med fokuset her. Mulig jeg tar feil, det får framtiden vise. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Synes remasteren ser alt for lys ut, og mye renere og penere enn originalen. Det er godt mulig det bedres til release-versjonen da. Men 60fps gjør jaggu meg en stor forskjell. Damn. synes faktisk 360 versjonen ser bedre ut. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Jeg vil tørre å påstå at den store stormen av folk som ville ha invite til preview programmet er stortsett pga BC. Det er tross alt en del som har spurt, godt over 40 stykker kun her de siste dagene og det er for oss som faktisk vet om det og har sjansen til å få en slik invite. Så jeg tror etterspørselen er ganske stor, det øker spill biblioteket og jeg er garantert ikke alene når jeg sier at det er par spill jeg gjerne skulle ha spilt på nytt, eller spill jeg aldri fikk tid til å fullføre. Det er spesielt fint også fordi det er ikke alle som har råd til å punge ut 400-600kr på spill hele tiden, så isteden for å la vær å spille og vente på et spill man faktisk kan ta seg råd til så kan man nyte gamle klassikere eller hunte acheivsments for de som gjør det. Jeg tipper det vil være ganske populært de 2 første årene før det bare dabber av mer og mer. Men som sagt, en av de viktigste argumentene er vel kanskje det at det blir flere spill. Det er ikke slik at alle har spilt alle spillene. Kanskje noen var for dyre tilbake på den tiden men er billig nå? Jeg vet iallfall om et par spill på den gamle konsollen jeg aldri fikk kjøpt fordi jeg var ikke så fryktelig gira på spillet at jeg ville punge ut 400kr osv. Regner med at de fleste spillene vil komme inkludert i Games for Gold opplegget å da slipper man kanskje å se Pool Nation for å nevne en hele tiden. Hvor deilig hadde det ikke vært for folk som IKKE har fått spilt Skyrim fks og faktisk få dette spillet gratis en mnd. Nei, jeg klarer ikke å finne det negative i dette enda, om de priser spillene sykt mye så kommer iallfall ikke jeg til å kjøpe noe. Men 0-150kr er et fint sted. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå