hein Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 Ønsker invite til preview. GT: DarkFame Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 Fikk ikke dette med meg; http://www.gamespot.com/articles/xbox-one-and-pc-exclusive-the-solus-project-pits-t/1100-6428338/ ser speinans ut Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 Virker egentlig som det er et behov for en egen invitetråd til previewprogrammet. 2 Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 Virker egentlig som det er et behov for en egen invitetråd til previewprogrammet. det er null kødd, the spam is real Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 Fått noen koder til GeOW beta her. Om noen vil ha så send me en PM Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 (endret) Jeg har 2 stk om noen vil ha. GeOW beta that is. Begge er gitt bort. Endret 20. juni 2015 av JoseCuervo Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 Noen som kan være så elskverdig og sende meg en invite ? GT Kai G8 Invite til preview tas i mot med stor takk GT: NoR BullDog Ønsker invite til preview. GT: DarkFame Invite sendt til alle dere tre. Og, ja, tror også at vi trenger en egen tråd for det her nå. Jeg er helt OK med at folk spør på PM også, men skjønner jo at man ikke alltid vil lete noen sider bak i tråden for å finne ut hvem som kan sende og ikke 1 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 (endret) En egen kode/invitetråd for alt av spilbetaer og previews hadde nok vært best ja. Jeg skulle laget tråden selv, men har ingen peiling på eller interesse for slikt Endret 20. juni 2015 av Jakoozie Lenke til kommentar
Bull_Dog Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 (endret) En egen kode/invitetråd for alt av spilbetaer og previews hadde nok vært best ja. Jeg skulle laget tråden selv, men har ingen peiling på eller interesse for slikt Noen som kan være så elskverdig og sende meg en invite ? GT Kai G8 Invite til preview tas i mot med stor takk GT: NoR BullDog Ønsker invite til preview. GT: DarkFame Invite sendt til alle dere tre. Og, ja, tror også at vi trenger en egen tråd for det her nå. Jeg er helt OK med at folk spør på PM også, men skjønner jo at man ikke alltid vil lete noen sider bak i tråden for å finne ut hvem som kan sende og ikke Tusen takk skal du ha Endret 20. juni 2015 av Bull_Dog Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 snip Ser knall ut. Det skal visst ha tre ganger så mye innhold som rebooten også. Litt synd det slippes samme dag som Fallout 4, blir vanskelig å velge hva man skal spille. Luksusproblem. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 Fikk inviten til Preview program nå, men så langt er det bare en app man starter som gir et nokså begredelig dashboard. Fikk forståelse av at jeg må vente inntil 72 timer til for å få fullført prosessen, er det da jeg vil få en større oppdatering av konsollen? Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 Fikk inviten til Preview program nå, men så langt er det bare en app man starter som gir et nokså begredelig dashboard. Fikk forståelse av at jeg må vente inntil 72 timer til for å få fullført prosessen, er det da jeg vil få en større oppdatering av konsollen? Ja, du må registrere konsollen din gjennom den appen, noe du gjør første gang du starter den opp etter det jeg husker, og så vil du få ny konsoll firmware så fort den registreringen har gått igjennom. Tok en dag for meg før det skjedde. 1 Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 Fikk inviten til Preview program nå, men så langt er det bare en app man starter som gir et nokså begredelig dashboard. Fikk forståelse av at jeg må vente inntil 72 timer til for å få fullført prosessen, er det da jeg vil få en større oppdatering av konsollen? Ja, du må registrere konsollen din gjennom den appen, noe du gjør første gang du starter den opp etter det jeg husker, og så vil du få ny konsoll firmware så fort den registreringen har gått igjennom. Tok en dag for meg før det skjedde. OK! Takk for godt svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 For dere i preview programmet, fungerer og kan man laste ned 360 arcade spill som er gjort bakoverkompatibelt fra norsk konto? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 Lastet ned Perfect Dark, fungerer fint det. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 Jupp, alltid hatt på norsk, og lasta ned Banjo-Kazooie, Perfect Dark, Banjo-Tooie, Super Meat Boy, Geometry Wars og Alien Hominid, alle funka helt utmerket! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 En artikkel om det her: http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2015-vs-backwards-compatibility-on-xbox-one Funker tydeligvis ikke helt perfekt enda, Mass Effect er så og si uspillbart. Men det lover godt for fremtiden. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 Mass Effect er... ja Fant fram discen i går og lasta ned, og gud bedre frameraten i Chora's Den under shoot-out'en der er noe av det mest horrible jeg noen sinne har spilt. Og jeg er av den typen som knapt bryr meg om framerate i det hele tatt.. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Noen som vet om den Nye Xbone med 1TB blir lansert i Norge, og når den blir det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå