Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som kan være så elskverdig og sende meg en invite ?

GT Kai G8

 

 

Invite til preview tas i mot med stor takk :)

GT: NoR BullDog

 

 

Ønsker invite til preview.

GT: DarkFame

 

Invite sendt til alle dere tre.

 

Og, ja, tror også at vi trenger en egen tråd for det her nå. Jeg er helt OK med at folk spør på PM også, men skjønner jo at man ikke alltid vil lete noen sider bak i tråden for å finne ut hvem som kan sende og ikke :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En egen kode/invitetråd for alt av spilbetaer og previews hadde nok vært best ja. Jeg skulle laget tråden selv, men har ingen peiling på eller interesse for slikt

 

 

Noen som kan være så elskverdig og sende meg en invite ?

GT Kai G8

 

 

Invite til preview tas i mot med stor takk :)

GT: NoR BullDog

 

 

Ønsker invite til preview.

GT: DarkFame

 

Invite sendt til alle dere tre.

 

Og, ja, tror også at vi trenger en egen tråd for det her nå. Jeg er helt OK med at folk spør på PM også, men skjønner jo at man ikke alltid vil lete noen sider bak i tråden for å finne ut hvem som kan sende og ikke :p

 

 

 

 Tusen takk skal du ha :)

Endret av Bull_Dog
Lenke til kommentar

Fikk inviten til Preview program nå, men så langt er det bare en app man starter som gir et nokså begredelig dashboard. Fikk forståelse av at jeg må vente inntil 72 timer til for å få fullført prosessen, er det da jeg vil få en større oppdatering av konsollen?

 

Ja, du må registrere konsollen din gjennom den appen, noe du gjør første gang du starter den opp etter det jeg husker, og så vil du få ny konsoll firmware så fort den registreringen har gått igjennom. Tok en dag for meg før det skjedde.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Fikk inviten til Preview program nå, men så langt er det bare en app man starter som gir et nokså begredelig dashboard. Fikk forståelse av at jeg må vente inntil 72 timer til for å få fullført prosessen, er det da jeg vil få en større oppdatering av konsollen?

Ja, du må registrere konsollen din gjennom den appen, noe du gjør første gang du starter den opp etter det jeg husker, og så vil du få ny konsoll firmware så fort den registreringen har gått igjennom. Tok en dag for meg før det skjedde.

OK! Takk for godt svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...