Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Har du nvidia? I tilfellet shadowplay aktivert?

neida det var razer surround som var synderen

og jeg spiller forza horizon helt fint

Hmm.. Har kun et innebygd Intel grafikkort .

Er det grunnen tro ?

Neinei, et integrert grafikkort burde holde, dataen skal bare dekode streamen som han andre her sa, blir som å streame fra twitch, er internettet det kommer ann på ;). Kan enheten spille av full hd video så holder det, xbox-en tar seg av det som krever krefter. 

Til dere som vil streame til w10 maskin, du må endre region og alt det styret der til US, ikke før det er gjort så kjører du en restart, åpner beta store, og søker etter xbox, da laster du ned denne, merk; ikke smartglass. Når dette er gjort og alt fra før er gjort, så skal streaming funke.

Du må ha xbox app verson høyere enn 5.xx eller noe.

App'en er allerede installert, så er ikke der problemet ligger.

Får opp på xboxen også at jeg streamer, men får samme feil som han over her.

gå inn på store beta  (på windows 10) og oppdater xbox appen, så skal det fungere ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Første ting jeg gjør etter å komme inn i preview programmet: laste ned Banjo-Kazooie :p Skal bli gøy å teste ut det her :D

(Kan vel også slenge meg på å si at jeg kan invite til det hvis noen vil. Send GT på PM her så kan jeg fikse invite til preview programmet.)

Lenke til kommentar

Såh, jeg fikk oppdatert konsollen etterhvert, og dæven, se her:

post-52874-0-27709700-1434664892_thumb.jpg

Andre som er med i preview som har mistet venner-taben?

Edit: Googlet etter at jeg hadde tatt meg en dusj, og fant ut at det var et veldig normalt problem. Var bare å  holde ned begge triggerne og trykke på Y så kom det tilbake.

Endret av Admiral Necrolamedor
Lenke til kommentar

Nei, David. Vi er mortal gamescore-nemesis, så jeg vil ikke invitere deg.

(Hehe, spøker. Skal fikse det når jeg kommer hjem). 

Kan noen forklare hvordan dette fungerer? Jeg har ikke sett noe til den inviten, men det må kanskje gjennom en vurdering hos MS først? Er det en stor oppdatering av konsollen når tiden er inne?

Det jeg har fått er invite til Gears of War-betaen, men den kom på mandag og jeg var uansett ikke i noe preview program da (trodde denne var forbeholdt preview-medlemmer)?

Lenke til kommentar

Kan noen forklare hvordan dette fungerer? Jeg har ikke sett noe til den inviten, men det må kanskje gjennom en vurdering hos MS først? Er det en stor oppdatering av konsollen når tiden er inne?

Det jeg har fått er invite til Gears of War-betaen, men den kom på mandag og jeg var uansett ikke i noe preview program da (trodde denne var forbeholdt preview-medlemmer)?

Det tar litt tid ja. Minst 24 timer, om ikke 48 eller noe sånt.

Tror Gears of War-betaen gikk ut til alle med Gold.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ang. Invite har jeg hørt om flere som fikk det over 1 uke etter at invitasjonen ble sendt.

Kan det stemme da...? :p

Men er det slik at alle får, men at det kan ta lengre tid for noen? Eller kan noen oppleve å bli 'underkjent' og ikke få inviten i det hele tatt?

Lenke til kommentar

Regner med folk har sett videoer fra det nye UI-et vi får på Xbox one? Hva synes dere?

Selv synes jeg det ser meget bra ut. Flott design. Det eneste jeg misliker er at du må scrolle forbi "recently used" før du kommer til spill/apper du har pinnet selv. Det liker jeg ikke, dette er hovedgrunnen til at jeg misliker PS4s UI; jeg er et vanedyr, og vil ha ha tingene mine på samme plass helt til jeg bestemmer meg for å fjerne/flytte de. Jeg er ikke interessert i å lete gjennom en liste som stadig forandrer seg basert på hva jeg tilfeldigvis spilte sist. Jeg bytter gjerne mellom forskjellige spill og apper hyppig, så dette fører bare til at jeg må bruke ekstra tid på å lete etter det jeg vil spille.

Håper de lar oss endre dette, digger slik det er nå, med en recent apps i midten av skjermen, og umiddelbart tilgjengelig på venstresiden er alle mine pins. Hvis jeg kan ha pins øverst og recently used nederst er jeg fornøyd.

Her er videoen jeg så, for de som ikke har sett den:

https://youtu.be/kTDLVnSgEm4

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...