Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Spørsmål: jeg har hørt at det vil gå an etterhvert å streame fra Xbox One til PC. Men vil det være mulig å gjøre motsatt? Å streame fra PCen til xboxen?

Det virker langt mer nyttig spør du meg. Da slipper jeg å kjøpe meg steam link eller lignende for å spille i stua.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spørsmål: jeg har hørt at det vil gå an etterhvert å streame fra Xbox One til PC. Men vil det være mulig å gjøre motsatt? Å streame fra PCen til xboxen?

Det virker langt mer nyttig spør du meg. Da slipper jeg å kjøpe meg steam link eller lignende for å spille i stua.

Det har vært snakk på at de jobber med det, så kanskje senere. Det hadde vært en bra feature det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har fått til streaming servicen ? Jeg får kun halvsvart gjennomsiktig bilde på pcen ..

hvor finner du streaming tjenesten i det hele tatt? har windows 10 og finner ingenting på xbox appen?

EDIT; fant det etter litt googling.. Ooookei, finner ikke appen på xbox? 

Fikk det ikke til å fungere jeg heller, bare ett blank overlay som dukker opp.. Sier ifra om det endrer seg

Endret av mrdalesen
Lenke til kommentar

Til dere som vil streame til w10 maskin, du må endre region og alt det styret der til US, ikke før det er gjort så kjører du en restart, åpner beta store, og søker etter xbox, da laster du ned denne, merk; ikke smartglass. Når dette er gjort og alt fra før er gjort, så skal streaming funke.

Du må ha xbox app verson høyere enn 5.xx eller noe.

Lenke til kommentar

Dette er også en funskjon som skal være på plass i preview programmet, hjennom miracast og wireless display, hardwarekrav etter som jeg klarer å se er w10 med et 900 serie kort fra nvidia, men dette har jeg ikke klart å bekrefte enda.

Lenke til kommentar

Noen som har problemer nå? Satt og spilte Forza Horizon 2, og plutselig så ble jeg kastet ut av spillet, skjermen ble svart en stund og det kom opp en beskjed om at jeg må oppdatere konsollen. Og det som er fett er at jeg ikke får oppdatert konsollen, får bare feilmelding.

Lenke til kommentar

Til dere som vil streame til w10 maskin, du må endre region og alt det styret der til US, ikke før det er gjort så kjører du en restart, åpner beta store, og søker etter xbox, da laster du ned denne, merk; ikke smartglass. Når dette er gjort og alt fra før er gjort, så skal streaming funke.

App'en er allerede installert, så er ikke der problemet ligger.

Får opp på xboxen også at jeg streamer, men får samme feil som han over her.

Lenke til kommentar

App'en er allerede installert, så er ikke der problemet ligger.

Får opp på xboxen også at jeg streamer, men får samme feil som han over her.

gå inn på store beta (på windows 10) og oppdater xbox appen, så skal det fungere ;)
Får ta en test på det imorra .. Thx mate!
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...