Tammaz Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Kor mye kan jeg klokke en Club3d 9700pro med Waterchill? Noen som har erfaringer med det? Er waterchill noe bra eller burde jeg satse på noe annet? Lenke til kommentar
vegeto Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 hvor mye kommer du opp i nå. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Jeg fikk min C3D9500nonpro opp i litt over 400MHz med water chill blokka. Det er jo samme kjerne, så det er vel kanskje representativt? Lenke til kommentar
Tammaz Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 Bare blokka? Hva annet har du og hvor mye koster det? Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Nå er jeg ikke helt sikker på hva du spør om, utstyret mitt står jo i sigg`en. Altså; VapoChill til å kjøle cpu, monterte waterchill på GPU og NB og fikk GPU opp i ca. 400MHz. Jeg syntes ikke det var særlig bra iom. at jeg fikk den opp i 380MHz med stock kjøling. Derfor kjøpte jeg storebroren til denne MCW50T, men den har de visst ikke lenger. Med 2 slike gikk blokka rett inn i Waterchill settet, og det gir meg altså 430 krystallklare artifact frie MHz. Baksiden av medaljen er jo ganske høy vanntemp i resten av systemet altså NB, så det blir nok Peltier på den også snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå