adre Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Lurer på om noen av dere vet hvordan man fikser denne feilen. Bruker "localhost" og har prøvd og både installere MySql og phpMyAdmin. Om noen vet hvordan man fikser denne ville det vært fint. Bruker Xampp server. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Du mangler et tabell navn mellom FROM og WHERE. Lenke til kommentar
adre Skrevet 6. april 2012 Forfatter Del Skrevet 6. april 2012 Hvor er det jeg endrer det. Alt jeg har gjort er å skrive inn som om du skulle lagd en database. Har ikke skrevet noe FROM eller WHERE. Dette skjedde også med databaser jeg har fra før. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Du viser en dialog med en SQL setning som det er feil i. SELECT kommandoen brukes til å hente data fra databasen, 1 Lenke til kommentar
adre Skrevet 6. april 2012 Forfatter Del Skrevet 6. april 2012 Det er riktig. Jeg glemte kansje og skrive at jeg bruker phpMyAdmin . Har ikke begynt og legge inn database i selve siden ennå. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Har du funnet deg en tutorial eller noe som du følger? Lenke til kommentar
adre Skrevet 6. april 2012 Forfatter Del Skrevet 6. april 2012 Nei. Prøvde bare og opprette en database via phpMyAdmin. Så kom denne meldingen opp. Lenke til kommentar
adre Skrevet 6. april 2012 Forfatter Del Skrevet 6. april 2012 Avinstallerte hele Xampp og installerte det på nytt. Setter veldig pris på at du prøvde og hjelpe tomsi42:) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Hjalp det med en reinstallasjon? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Greit å vite. Om det er andre som opplever det samme. Har fått inntrykk at Xampp kan være litt kilen å få installert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå