Terje Solfugl Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 (endret) Tillit Bildet er fjernet. Endret 6. april 2012 av TerjeSolheim Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Jeg synes bildet var av veldig bra kvalitet jeg, man kan jo alltids justere bilder til den store gullmedaljen, men det er ikke alltid det blir like vellykket. Du må i allefall være en sann fuglevenn. Likte også det tette utsnittet i røff og tøff dokumentar stil. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 6. april 2012 Forfatter Del Skrevet 6. april 2012 Tusen hjertelig takk ferdinan-foto.no, jeg har ihvertfall en flott venneflokk av voksne måker som ikke krever noe av meg..tillitsfulle vesener med mye kjærlighet . Lenke til kommentar
wasco Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Topp eksponering og gjennomført kvalitet. Liker utsnittet som gir et nært og kraftig uttrykk Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Hørt om Hundeviskeren,ja Hesteviskeren for den del,så nå kan jeg kalle deg Måkeviskeren?...ypperlig bilde,selv om du selv ikke vil skryte av det;) Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 7. april 2012 Forfatter Del Skrevet 7. april 2012 Tusen takk wasco og Jan Erik :-) Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Spennende og morsomt bilde. Må se på det flere ganger, det er et interessant bilde. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 7. april 2012 Forfatter Del Skrevet 7. april 2012 Takk for det Jentungen 1..synes personlig at jeg har fått til bedre på mine andre måkebilder :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg