Da_Assassin Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Jeg er veldig fornøyd med Memtest , siden den kan kjøres direkte fra cd som booter. Finnes det noe lignende for harddisker? Som tester bad-blocks osv. rett fra en bootable cd slik som Memtest gjør for minne? Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Lastet ned ettelleranna Western Digital Diagnostics greier fra WD sin hjemmeside en gang... Jeg ville bare googla på "merkenavnet + HDD + diagnostic"... Da bør du finne noen verktøy som burde duge... WD sitt verktøy advarte meg om at det kunne komme i fare for å gjøre data korrupt, men det gikk bra heldigvis.... Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 25. august 2003 Forfatter Del Skrevet 25. august 2003 Lastet ned ettelleranna Western Digital Diagnostics greier fra WD sin hjemmeside en gang... Jeg ville bare googla på "merkenavnet + HDD + diagnostic"... Da bør du finne noen verktøy som burde duge... WD sitt verktøy advarte meg om at det kunne komme i fare for å gjøre data korrupt, men det gikk bra heldigvis.... oki, jeg testa det og det funka fett (Maxtor sin utgave)... desverre fant jeg alt for mange bad blocks... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå