Krismeko Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Vår ved fjellelv Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Valgets kval? Ikke alltid lett å velge det ultimate utsnittet. Jeg likte begge de to rektangulære utsnittene godt. Men alle fungerte helt greit for meg, men liker ikke så godt kvadratiske bilder når det kommer til landskap. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 V1 for min del..en bedre komp,synes jeg,klare fine farger som står seg godt sammen.Nydelig bilde;) Lenke til kommentar
wasco Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Personlig likte jeg kompet på V3 best. Det eneste som ikke er så bra på V3 er himmelen. Her ville jeg limt inn himmelen fra et av de andre bildene, også ville jeg kuttet litt i toppen for å unngå det rektangulære utsnittet Lenke til kommentar
KnutW Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Likte nok V1 best. Likte det i grunnen veldig godt! Synes V2 har for midtstilt horisont. I V3 føler eg ein ubalanse i bildet pga at elva kun er i venstre halvdel av bildet. Også enig med wasco når det gjeld himmelen i V3. Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 7. april 2012 Forfatter Del Skrevet 7. april 2012 Takk for kommentarer. Og ja... valgets kval er det virkelig. Som regel blir det flere nesten like bilder av samme motiv, og jeg sliter alltid med å velge. Godt å høre hva andre synes om hva som kan gjøre ett bilde bedre enn et annet. Detaljer som en ikke klarer å se selv. Det å flytte over himmel/lime inn fra ett bilde til et annet er noe som ligger utenfor min bearbeidingsevne, men takker så mye for tipset mvh Kristin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg