Audun0505 Skrevet 19. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2012 Hunn-pluggen i den ene siden, 2 hannplugger på den andre siden :-) Ledes de forskjellige "klemmene" til hverandre, eller de isolert i mellom? Er ikke helt sikker på om jeg forstår hvordan man bruker den... Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Det er veldig enkelt. Bare si i fra hvis bildet ikke er lett å tyde. Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 19. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2012 (endret) Det er veldig enkelt. Bare si i fra hvis bildet ikke er lett å tyde. Aha! Men da må jeg vel klippe av feste på enden som gjør viftene "ubrukelig" uten lodding dersom de skal brukes til noe annet? Skal jeg avisolere kablene og tvinne de sammen? Og hvordan fester jeg ledningen til selve sukkerbiten? Fant det ut Endret 21. mai 2012 av Audun0505 1 Lenke til kommentar
dANIELZ1 Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 (endret) Hvordan skal du få luft inn under Nintendo'en? Den ligger jo så og si helt ned på underlaget. (Har ikke lest hele kommentartråden, bare no som plutselig falt meg inn når jeg så siste bildet) Endret 21. mai 2012 av nibbler90 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 (endret) En annen ting jeg har tenkt på er å kjøpe en bolt med riktig tykkelse (så den passer i gjengene på hovedkortet) og bare fylle hele greia med muttere til jeg får riktig høyde på hovedkortet. Noen ideer? Sånne skruer du mener? De er laget for jobben med å montere hovedkort, harddisker osv… Clas Ohlsom har/hadde dem. Såvidt jeg kan se er produktet utgått av sortimentet deres nå. Du kan sjekke om din lokale Clas Ohlson fremdeles har dem, eller prøv en PC-forhandler. Endret 21. mai 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Du kan bruke distansestykker av plast for å få riktig høyde på hovedkortet(kutt f.eks opp en penn). Mye enklere enn å skru på 20 muttere. Hovedkort + Intel stock lavprofilskjøler = 4cm 2 Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 22. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2012 En annen ting jeg har tenkt på er å kjøpe en bolt med riktig tykkelse (så den passer i gjengene på hovedkortet) og bare fylle hele greia med muttere til jeg får riktig høyde på hovedkortet. Noen ideer? Sånne skruer du mener? De er laget for jobben med å montere hovedkort, harddisker osv… Clas Ohlsom har/hadde dem. Såvidt jeg kan se er produktet utgått av sortimentet deres nå. Du kan sjekke om din lokale Clas Ohlson fremdeles har dem, eller prøv en PC-forhandler. Mener egentlig slike ja, men de er aaaaltfor korte. De må være over 4 cm i høyde... Du kan bruke distansestykker av plast for å få riktig høyde på hovedkortet(kutt f.eks opp en penn). Mye enklere enn å skru på 20 muttere. Hovedkort + Intel stock lavprofilskjøler = 4cm Takk for mål Følger deg dog ikke helt på distanse stykker av penner... Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 22. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2012 Flott prosjekt. Stå på! Takk, and I will! Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 8. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2012 Ny oppdatering TO nye sponsorer! Les mer HER Lenke til kommentar
XAndy Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Grattis med flere sponsorer ^^ Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 8. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2012 Grattis med flere sponsorer ^^ Hehe, takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå