Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er veldig enkelt. Bare si i fra hvis bildet ikke er lett å tyde.

Aha! Men da må jeg vel klippe av feste på enden som gjør viftene "ubrukelig" uten lodding dersom de skal brukes til noe annet? Skal jeg avisolere kablene og tvinne de sammen? Og hvordan fester jeg ledningen til selve sukkerbiten?

Fant det ut :)

Endret av Audun0505
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan skal du få luft inn under Nintendo'en? Den ligger jo så og si helt ned på underlaget. (Har ikke lest hele kommentartråden, bare no som plutselig falt meg inn når jeg så siste bildet) :p

Endret av nibbler90
Lenke til kommentar
En annen ting jeg har tenkt på er å kjøpe en bolt med riktig tykkelse (så den passer i gjengene på hovedkortet) og bare fylle hele greia med muttere til jeg får riktig høyde på hovedkortet. Noen ideer?

Sånne skruer du mener?

8870174818334.png

De er laget for jobben med å montere hovedkort, harddisker osv…

Clas Ohlsom har/hadde dem. Såvidt jeg kan se er produktet utgått av sortimentet deres nå.

Du kan sjekke om din lokale Clas Ohlson fremdeles har dem, eller prøv en PC-forhandler.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar
En annen ting jeg har tenkt på er å kjøpe en bolt med riktig tykkelse (så den passer i gjengene på hovedkortet) og bare fylle hele greia med muttere til jeg får riktig høyde på hovedkortet. Noen ideer?

Sånne skruer du mener?

De er laget for jobben med å montere hovedkort, harddisker osv…

Clas Ohlsom har/hadde dem. Såvidt jeg kan se er produktet utgått av sortimentet deres nå.

Du kan sjekke om din lokale Clas Ohlson fremdeles har dem, eller prøv en PC-forhandler.

Mener egentlig slike ja, men de er aaaaltfor korte. De må være over 4 cm i høyde...

Du kan bruke distansestykker av plast for å få riktig høyde på hovedkortet(kutt f.eks opp en penn). Mye enklere enn å skru på 20 muttere.

Hovedkort + Intel stock lavprofilskjøler = 4cm

Takk for mål :)

Følger deg dog ikke helt på distanse stykker av penner...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...