Canaye Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 (endret) Hei, det har seg slik at jeg vil ha winxp på min gamle pc igjen. Åssen fjerner jeg ubuntu? har søkt i en god stund nå.. Takk på forhånd. dette er ubuntu desktop 10.11 tror jeg Endret 6. april 2012 av Canaye Lenke til kommentar
Hoywin Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 er vel berre å sette inn en xp-disk og boote opp fra den, under install kjører du berre diskformatering Lenke til kommentar
xaco Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Hvordan har du installert ubuntu? På en egen partisjon eller via wubi? Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Operativsystemer fjernes jo som regel ikke, man bare installerer over dem. Windows gjør kort prosess med Ubuntu, så er bare å kjøre på, så blir du kvitt. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Hvis du har begge deler installert, Pakk inn windowsplaten og oppdater mbr. Hvis du bare har linux installert, pakk i windowsplaten og installer windows. Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 6. april 2012 Forfatter Del Skrevet 6. april 2012 (endret) Rettelse, windows server 2008 nei jeg har bare Ubuntu desktop Endret 6. april 2012 av Canaye Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Skal du kjøre en clean install av windows (uansett utgave/versjon), så er det som de andre nevner bare å formatere harddisken under installasjons prosessen. Dette gjelder andre veien også, hvis man har Windows installert og ønsker å erstatte det med Linux. Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 7. april 2012 Forfatter Del Skrevet 7. april 2012 Tusen takk for alle svar. Det fungerer nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå