reidarmagnus Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Ikke akkurat melketenner Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Ikke så galt dette da ang skarphet.Men mindre blender gir bedre skarphet i hele bildet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Har litt problemer med å finne et fokuspunkt her. Men lyset skaper noen fine farger Lenke til kommentar
Hilde Cathrin Thorsen Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Hei Reidar. Ja, lysspill i is er spennende - og en utfordring for fotografen. Her har du fanget det flotte lyset på istappene uten å få utbrente partier, noe jeg selv synes kan være litt vanskelig å få til. Spenningen her, tenker jeg, ligger i kontrastene mellom det fine lyset og "grotte" følelsen innover i det mørke. Ved å øke kontrastene noe tror jeg denne følelsen hadde blitt ytterliger forsterket, ihvertfall ved å gjøre de mørke partiene litt mørkere. Usikker, men mulig spotmåling på istappene ved eksponering hadde gjort samme nytte og en mindre blender, men da begynner vel behovet for stativ å melde seg... Erteposer duger forresten utmerket på bakkenivå . Synes du har et nydelig motiv her, og liker kameravinkelen også . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg