wergz Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Vet noen hvordan jeg gjør slik at trommesettet blir på en måte mic'en i en skype eller steam-samtale? Yamaha DTXplorer er elektrisk og er koblet til PCen via AUX-kabel (mini-jack), vil det si at jeg trenger USB eller annet? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Er det den faktiske lyden fra trommesettet som er kobla inn i pcen eller er dette midi signalene? såfremt dette er "ren" lyd så er det bare å kjøre det inn i mic inngangen Lenke til kommentar
wergz Skrevet 6. april 2012 Forfatter Del Skrevet 6. april 2012 Er det den faktiske lyden fra trommesettet som er kobla inn i pcen eller er dette midi signalene? såfremt dette er "ren" lyd så er det bare å kjøre det inn i mic inngangen hmmm... føler meg sinnsykt dum nå.. Du sier at jeg skal koble fra AUX-inngang (som jeg har nå fra før) i trommene til mic-inngang i PC? Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
wergz Skrevet 15. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2012 Er det den faktiske lyden fra trommesettet som er kobla inn i pcen eller er dette midi signalene? såfremt dette er "ren" lyd så er det bare å kjøre det inn i mic inngangen Sent svar, men det funket allikevel ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå