LarZen Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Klassikeren Max Payne er på vei til samtlige iDevices og en liste over Android støttede maskiner kommer senere. iOS utgaven skal vist komme allerede neste uke, Android den 26 april. kilde Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Må da bli horribelt å spille? Tenker da på kontrollene. Forsatt fan av tastatur til FPS spill, men kommer nok til å teste det ut etter hvert. Blir spennende med grafikken dog... Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Har GTA 3 på tableten min, funker fjell. Det er bare å koble til PS3 kontroller, både kablet og trådløst. Grafikken ser likens ut som da jeg spilte det på PS2. Ser frem til Max Payne, det blir digg på tog. Det skal sies at man får mange misunnelige blikk, når man sitter på toget og spiller GTA 3 med en trådløs kontroller. Untatt Apple-fanboys da, de ser bare stygt på deg. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. april 2012 Forfatter Del Skrevet 13. april 2012 Kjøpte dette igår og jeg er utrolig imponert hvor flott det ser ut på den nye iPad skjermen altså. Texturer og farger bare popper ut av skjermen, tror aldri jeg har sett Max Payne så bra før faktisk. Kontrollen er bra også, så det her er faktisk veldig spillbart og underholdende. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Finner det ikke på Google Play. Lenke til kommentar
laserlars Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Det skal sies at man får mange misunnelige blikk, når man sitter på toget og spiller GTA 3 med en trådløs kontroller. Untatt Apple-fanboys da, de ser bare stygt på deg. Høres kjekt ut det. Men har litt vanskelig for å tro at alle som stirrer rart på deg er Apple fanboys, hvis du sitter med en kontroll plugga inn i en plate med et glis om kjeften Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Kjøte dette selv for et par dager siden. Utrolig bra grafikk til mobil å være, ser absolutt minst like bra ut som det gjør på pc. Kontrollene er faktisk rimelig bra, er nesten nødvendig å sette på litt autoaim, men føles veldig bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå