JAYZ Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Hei Jeg er 17 år og kjøpte nylig en tønne med Brutal Nutrition Muscle On proteinpulver. Dette smaker elendig, og det er vanskelig å få ned. Jeg er på utkikk etter ett nytt og bedre proteinpulver, og er derfor ute etter tips/råd. Har blitt anbefalt et som heter Whey 80. Skal visst være veldig bra, men litt forskjellige tilbakemeldinger på "Vurderinger" hos gymgrossisten gjør meg usikker. Noen som har et å anbefale? Jeg trener mye armer og mage, hvis dere lurte. Tusen takk for svar. Lenke til kommentar
aomt Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1235485 samt litt lenger ned på siden: Beste proteinpulver! Startet av Flex-it, 27 feb. 2012 Proteinpulver? Startet av JimmyGrudgie, 11 mars 2012 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 De er litt over the top, men du skjønner tegninga... Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Stemmer for vanlig 100% Whey. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Hei Jeg er 17 år og kjøpte nylig en tønne med Brutal Nutrition Muscle On proteinpulver. Dette smaker elendig, og det er vanskelig å få ned. Jeg er på utkikk etter ett nytt og bedre proteinpulver, og er derfor ute etter tips/råd. Har blitt anbefalt et som heter Whey 80. Skal visst være veldig bra, men litt forskjellige tilbakemeldinger på "Vurderinger" hos gymgrossisten gjør meg usikker. Noen som har et å anbefale? Jeg trener mye armer og mage, hvis dere lurte. Tusen takk for svar. Hvorfor skal du ha proteinpulver? Lenke til kommentar
JAYZ Skrevet 24. august 2012 Forfatter Del Skrevet 24. august 2012 Hei Jeg er 17 år og kjøpte nylig en tønne med Brutal Nutrition Muscle On proteinpulver. Dette smaker elendig, og det er vanskelig å få ned. Jeg er på utkikk etter ett nytt og bedre proteinpulver, og er derfor ute etter tips/råd. Har blitt anbefalt et som heter Whey 80. Skal visst være veldig bra, men litt forskjellige tilbakemeldinger på "Vurderinger" hos gymgrossisten gjør meg usikker. Noen som har et å anbefale? Jeg trener mye armer og mage, hvis dere lurte. Tusen takk for svar. Hvorfor skal du ha proteinpulver? Cause i get bigger man Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Hvis smak gjør et pulver "bedre" er Optimum Nutrition noe de fleste liker Lenke til kommentar
robertaksland Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Tech Nutrition sin Prozyme syns jeg smaker desidert best av alle. Den er litt dyrere enn de andre, men så spiser jeg ikke allverden av slikt pulver heller. Men det er greitt å ha når man vil ha litt ekstra protein like etter en hard trening og man ikke har tilgang på andre proteinkilder like raskt. Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Gourmet Pro av Star Nutrition skal være fokusert mer på god smak, og har hørt fra mange at dette proteinet er det som smaker desidert best! Men jeg tror at det øker litt i pris med tanke på økt produksjonskostnad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå