Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Studentapp til nettbrett

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har lyst på et nettbrett til bruk også i studiesammenheng, men er usikker på om appen jeg leter etter eksisterer. Jeg vil ha noe jeg kan lese pdf-filer (blant annet) i, markere med en highlighter og så samle det uthevede i et eget dokument, gjerne konverterbar til tekstdokument. Finnes dette?

Altså, jeg vil lese pensum i pdf, markere og bruke det uthevede i et ett nytt, redigerbart, dokument. På den måten slipper jeg å markere i bøkene og deretter skrive notater inn på pcn. Dette kan spare meg for mange timers arbeid! Men jeg aner jo ikke om dette finnes. Ikke klarer jeg å finne ut av det heller. Det nærmeste jeg fant fant var iAnnotate til iPad. Men om det uthevede blir samlet i et eget dokument, det vet jeg ikke der heller. Er det noen som har noen erfaringer de vil dele?

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Njaaa... Jeg ville valgt et brett med Android OS. Det er mye mindre begrenset enn Apple-produkter.

Jeg ville nok kjøpt et Samsung-produkt, da de for det første lager kvalitetsvare, og dessuten er Market (eller som det nå heter, Google Play) mye mer innholdsrikt enn AppStore.

Filbehandling (deriblant PDF) er også mye mer tilgjengelig i Android.

Angående den spesifikke funksjonen du er ute etter, så har jeg aldri lett etter det, da jeg aldri har følt behovet. Men jeg vil si at det er mye mer sannsynlig at du får det til på en Galaxy enn på en iPad.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...