Hans-Ragnar Olsen Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Svanepar Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Ikke mye å si på dette.Kanskje ørlite mer luft i toppen hadde gjort seg,og ett godt kutt på høyre side,så hadde ikke Svanene blitt så midtstilt;) Lenke til kommentar
wasco Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Enig med Jan E i han skommentar. Men fine farger og et godt lys Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 6. april 2012 Forfatter Del Skrevet 6. april 2012 Hei. Tusen takk for flott kommentar, og fine tips. Et godt kutt på høyre siden ser jeg når du sier det. Men jeg kuttet vel for mye på toppen.:-) Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 6. april 2012 Forfatter Del Skrevet 6. april 2012 Hei. Tusen takk for flott kommentar. P.S. Lenge siden jeg har hørt noe fra deg, men det er alltid hyggelig.:-) Lenke til kommentar
wasco Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Hei. Tusen takk for flott kommentar. P.S. Lenge siden jeg har hørt noe fra deg, men det er alltid hyggelig.:-) Ja, jeg har ikke vært så aktiv den siste tiden, men er nå tilbake for fult Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg