Hilde Cathrin Thorsen Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Solens siste stråler..... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Flott stemning og nesten noe sensuelt over formen på svaberget.Litt større fil hadde nok gjort seg her.Siden du har vært så lenge borte,tenkte jeg kanskje du ikke viste att her kan du legge inn i full størrelse,men en må jo ikke da;) Og maks 5mb;) Lenke til kommentar
wasco Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Enig med Jan E om at jeg gjerne kunne tenke meg å se dette i et litt større format. Men det er en fin stemning i bildet og fin sløring på grunn av den lange eksponeringstiden Lenke til kommentar
reidarmagnus Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Hei Hilde! Et bilde som fanger oppmerksomhet og følelser! Utrolig bra. Motiv, komposisjon, fargeskala er i topp klasse. Det at høylysene er så tynne, gir det et grafisk preg. Formene tør jeg ikke si noe om . . Desverre har jeg ikke mange nok bilder inne her ennå til å kunne gi deg poeng. (Men jeg ville gitt deg 5). Lenke til kommentar
Hilde Cathrin Thorsen Skrevet 6. april 2012 Forfatter Del Skrevet 6. april 2012 Takk Jan-Erik, - for tipset også. Neste gang skal jeg legge ut større fil da 1 Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Nydelig og spennende stemningsbilde du har fått til her Hilde Cathrin:) Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Kunne godt hatt dette på veggen, liker slikt. Lenke til kommentar
Hilde Cathrin Thorsen Skrevet 6. april 2012 Forfatter Del Skrevet 6. april 2012 Tusen takk for hyggelige ord. Var en vakker kveld... Formene...hm.... Ble også nå veldig nysgjerrig på om ikke vi er gamle kjenninger...? 1 Lenke til kommentar
Hilde Cathrin Thorsen Skrevet 6. april 2012 Forfatter Del Skrevet 6. april 2012 Hyggelig du liker bildet mitt ferdinand.. tusen takk:) Lenke til kommentar
Hilde Cathrin Thorsen Skrevet 6. april 2012 Forfatter Del Skrevet 6. april 2012 Som "ny" bruker her lurer jeg på om det riktig av meg å bruke denne rubrikken til å takke på deres kommetarer til mine bilder (klikkket "svar" til høyre for kritikken din). Ser at mitt svar ikke kommer direkte under den respektive bildekritikken og dessuten teller den som kommentar... Blir dette riktig da? Lenke til kommentar
Hilde Cathrin Thorsen Skrevet 7. april 2012 Forfatter Del Skrevet 7. april 2012 Kunne godt hatt dette på veggen, liker slikt. Hjertlig takk Kjetil! Blir veggpynt ja Lenke til kommentar
Siv.kse Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Mystisk stemningsbilde som jeg likte veldig godt:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg