fotogigen Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Kveldsmaten sikret... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Der fikk du seksern fra meg Geir Magne Sætre Første gang jeg har gitt den , men du fortjerner den . Jeg vet antagelig hvor glad du ble da du så hva du hadde fanget..eksellent ! Lenke til kommentar
wasco Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Flott fangst Skarpt og klart og fint med vannrefleksjonene på fugelen Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 6. april 2012 Forfatter Del Skrevet 6. april 2012 Tusen takk, og spessielt takk for 6 eren siden du ikke deler ut den så ofte ( ikke jeg heller , tror jeg har gitt 2 stk). Det ligger nok noen førsøk og timer bak hegre bildene, men jo mer gøy er det jo å lykkes :-) Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Glimrende !!!!! Du leverer gang på gang. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Detalj-gjengivelsen er førsteklasses. Min pirk i dag blir den mørke skyggen i vannet i overkant. Den stjeler litt oppmerksomhet. Det går utmerket å kutte den vekk. Dette er det eneste som hindrer meg i å gi en 6'er. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 6. april 2012 Forfatter Del Skrevet 6. april 2012 Takk, takk... Enig i skyggen ... Men jeg tør ikke kutte bildet noe særlig mer ... Kan prøve å klone... Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 " Blinkskudd!!!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg