RAK-foto Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 - Årets første bilder av Toppdykkern - Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Kurt Andersen Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Fint bilde, kjørte forbi der igår så de var kommet. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 6. april 2012 Forfatter Del Skrevet 6. april 2012 (endret) Ja det er fint bilde! Hei og takk for din utfyllende kritikk av de tre bildene som er lagt ut. RAK-foto Endret 6. april 2012 av RAK-foto Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 6. april 2012 Forfatter Del Skrevet 6. april 2012 Fint bilde, kjørte forbi der igår så de var kommet. Hei og takk for kritikken av disse tre bildene. Hadde også vært artig å få høre både negativt og positivt om alle tre bildene. Venter spent. RAK-foto Lenke til kommentar
Kurt Andersen Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Hei RAK-foto, jeg liker best det første bilde, men jeg ville nok fjernet de to lange grenene til høyre i bildet. Bilde nr. to synes jeg man ser lite av fuglene. Bilde nr. tre den ser ensom ut i ødemarken. Men bilde nr. en synes jeg er fin. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 6. april 2012 Forfatter Del Skrevet 6. april 2012 Hei RAK-foto, jeg liker best det første bilde, men jeg ville nok fjernet de to lange grenene til høyre i bildet. Bilde nr. to synes jeg man ser lite av fuglene. Bilde nr. tre den ser ensom ut i ødemarken. Men bilde nr. en synes jeg er fin. Hei igjen Tusen takk for din utfyllende kommentarer til bildene - veldig bra - da er vi enige, men jeg synes de ble litt ok med miljøet. Problemet i dag var at de var så skye, så avstanden ble litt stor selv om bildene er tatt med 300 mm og i NEF. Bedre lykke en annen gang?? RAK-foto :thumbup: Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 I mine øyne v3,da det er renest om du skjønner.V1 også for den del,men jeg vurderer her spot healing brush tool for å bli kvitt de kvistene som stikker opp i bildet.Virker litt forstyrrende på meg,men det er meg;) Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 6. april 2012 Forfatter Del Skrevet 6. april 2012 I mine øyne v3,da det er renest om du skjønner.V1 også for den del,men jeg vurderer her spot healing brush tool for å bli kvitt de kvistene som stikker opp i bildet.Virker litt forstyrrende på meg,men det er meg;) Hei Jan og takk for din kritikk/kommentar til Toppdykkerbildene. De stråene som stikker opp her og der har jeg latt være med vilje for å skape et miljø - synes ellers det blir så kjedelig med bare en toppdykker midt utpå vannet. RAK-foto Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 I mine øyne v3,da det er renest om du skjønner.V1 også for den del,men jeg vurderer her spot healing brush tool for å bli kvitt de kvistene som stikker opp i bildet.Virker litt forstyrrende på meg,men det er meg;) Hei Jan og takk for din kritikk/kommentar til Toppdykkerbildene. De stråene som stikker opp her og der har jeg latt være med vilje for å skape et miljø - synes ellers det blir så kjedelig med bare en toppdykker midt utpå vannet. RAK-foto Ser den men du har jo sivet der da;) Lenke til kommentar
wasco Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Liker V1 best. Men jeg har en følelse av at det tilter litt mot venstre. Ser nesten ut som om Toppdykkeren svømmer i en oppoverbakke. Ellers ville nok jeg sattset på en lavere ISO verdi, slik at jeg kunne foretatt et tettere utsnitt, uten at kvaliteten ville bli alt for dårlig. Du har jo mye å gå på her, båden med tanke på eksponeringstid og blenderåpning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg