Gå til innhold

BK: - Årets første bilder av Toppdykkern -

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei RAK-foto, jeg liker best det første bilde, men jeg ville nok fjernet de to lange grenene til høyre i bildet. Bilde nr. to synes jeg man ser lite av fuglene. Bilde nr. tre den ser ensom ut i ødemarken.

Men bilde nr. en synes jeg er fin.

:) Hei igjen :)

Tusen takk for din utfyllende kommentarer til bildene - veldig bra - da er vi enige, men jeg synes de ble litt ok med miljøet. Problemet i dag var at de var så skye, så avstanden ble litt stor selv om bildene er tatt med 300 mm og i NEF. Bedre lykke en annen gang??

RAK-foto :thumbup: :thumbup:

Lenke til kommentar

I mine øyne v3,da det er renest om du skjønner.V1 også for den del,men jeg vurderer her spot healing brush tool for å bli kvitt de kvistene som stikker opp i bildet.Virker litt forstyrrende på meg,men det er meg;)

:eek: Hei Jan og takk for din kritikk/kommentar til Toppdykkerbildene. :eek:

De stråene som stikker opp her og der har jeg latt være med vilje for å skape et miljø - synes ellers det blir så kjedelig med bare en toppdykker midt utpå vannet.

RAK-foto :)

Lenke til kommentar

I mine øyne v3,da det er renest om du skjønner.V1 også for den del,men jeg vurderer her spot healing brush tool for å bli kvitt de kvistene som stikker opp i bildet.Virker litt forstyrrende på meg,men det er meg;)

:eek: Hei Jan og takk for din kritikk/kommentar til Toppdykkerbildene. :eek:

De stråene som stikker opp her og der har jeg latt være med vilje for å skape et miljø - synes ellers det blir så kjedelig med bare en toppdykker midt utpå vannet.

RAK-foto :)

Ser den men du har jo sivet der da;);)

Lenke til kommentar

Liker V1 best.

Men jeg har en følelse av at det tilter litt mot venstre. Ser nesten ut som om Toppdykkeren svømmer i en oppoverbakke.

Ellers ville nok jeg sattset på en lavere ISO verdi, slik at jeg kunne foretatt et tettere utsnitt, uten at kvaliteten ville bli alt for dårlig.

Du har jo mye å gå på her, båden med tanke på eksponeringstid og blenderåpning

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...