40D Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Brygga i Sætre Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Et greit utsnitt og et godt komp. Det er morro å leke med filter, og her har du fått fram en fin "drømme" effekt. Men jeg kunne også tenkt meg å sett dette bildet, uten bruk av filter Lenke til kommentar
40D Skrevet 8. april 2012 Forfatter Del Skrevet 8. april 2012 Et greit utsnitt og et godt komp.Det er morro å leke med filter, og her har du fått fram en fin "drømme" effekt.Men jeg kunne også tenkt meg å sett dette bildet, uten bruk av filter Vel.. Takker for svar, men jeg ser ikke noen grunn til å legge ut orginalen av dette bildet. Da orginalen ikke er intressant. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Et greit utsnitt og et godt komp.Det er morro å leke med filter, og her har du fått fram en fin "drømme" effekt.Men jeg kunne også tenkt meg å sett dette bildet, uten bruk av filter Vel.. Takker for svar, men jeg ser ikke noen grunn til å legge ut orginalen av dette bildet. Da orginalen ikke er intressant. Nei, det behøver du ikke Bildet er jo spennende nok slik det er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg