Hilde Cathrin Thorsen Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Et bilde på beste Wasco vis, som bare blir bedre jo mer jeg ser. Deilige duse fargetoner, fin stemning i bildet. Hører nesten lyden fra båten... Liker de dramatiske skyene, lyset, fulgene, strukturen av treverket i båten. Flott komp med den fine linjen som skapes av kystlandskapet og fiskeværet... Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Bare sier WOW jeg...og kunne likt å sett dette i ett mer panorama utsnitt også..altså ett godt kutt på himmel? Lenke til kommentar
wasco Skrevet 6. april 2012 Forfatter Del Skrevet 6. april 2012 Lekkert bilde! Takk for kommentaren Lenke til kommentar
wasco Skrevet 6. april 2012 Forfatter Del Skrevet 6. april 2012 Et bilde på beste Wasco vis, som bare blir bedre jo mer jeg ser. Deilige duse fargetoner, fin stemning i bildet. Hører nesten lyden fra båten... Liker de dramatiske skyene, lyset, fulgene, strukturen av treverket i båten. Flott komp med den fine linjen som skapes av kystlandskapet og fiskeværet... Tusen takk Lenke til kommentar
wasco Skrevet 6. april 2012 Forfatter Del Skrevet 6. april 2012 Bare sier WOW jeg...og kunne likt å sett dette i ett mer panorama utsnitt også..altså ett godt kutt på himmel? Takk for tilbakemelding og forslag til forbedring Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 denne er jo bare helt rå Wasco. Bare å ta av seg hatten. En blank sekser fra meg. Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Har verken tips eller ord, jeg bare tar av lua og bøyer meg i støvet. Dine ferdigheter på bildebehandling/manipulering er helt i toppklasse!!!!!! Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Et velkomponert og malerisk bilde du viser her Wasco. Fine fargevalg:) Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 oj oj oj---så bra,vilken fantastisk stemning,både dramatisk skummelt og lunt...herlige farger og rett og slett et kjempe bilde..god påske og en 6+ fra meg Lenke til kommentar
wasco Skrevet 7. april 2012 Forfatter Del Skrevet 7. april 2012 denne er jo bare helt rå Wasco. Bare å ta av seg hatten. En blank sekser fra meg. Tusen takk Lenke til kommentar
wasco Skrevet 7. april 2012 Forfatter Del Skrevet 7. april 2012 Har verken tips eller ord, jeg bare tar av lua og bøyer meg i støvet.Dine ferdigheter på bildebehandling/manipulering er helt i toppklasse!!!!!! Tusen takk Lenke til kommentar
wasco Skrevet 7. april 2012 Forfatter Del Skrevet 7. april 2012 Et velkomponert og malerisk bilde du viser her Wasco. Fine fargevalg:) Ikke et "typisk" fargevalg fra meg dette, men jeg syntes det kledde motivet Lenke til kommentar
wasco Skrevet 7. april 2012 Forfatter Del Skrevet 7. april 2012 oj oj oj---så bra,vilken fantastisk stemning,både dramatisk skummelt og lunt...herlige farger og rett og slett et kjempe bilde..god påske og en 6+ fra meg Tusen takk, og fortsatt God Påske Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Retningen på båten, at den skal ut til åpne havet vekker mange følelser av frihet, reisetrang, eventyr. Bildet er både harmonisk og detaljert. Intunitivt: nydelig Inspirerende:) Lenke til kommentar
Siv.kse Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Nydelig manipulasjon dette:) Lenke til kommentar
wasco Skrevet 7. april 2012 Forfatter Del Skrevet 7. april 2012 Retningen på båten, at den skal ut til åpne havet vekker mange følelser av frihet, reisetrang, eventyr. Bildet er både harmonisk og detaljert. Intunitivt: nydelig :)Inspirerende:) Takk for hyggelig kommentar Lenke til kommentar
wasco Skrevet 7. april 2012 Forfatter Del Skrevet 7. april 2012 Nydelig manipulasjon dette:) Tusen takk Lenke til kommentar
40D Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Jeg kan fortsatt ikke stemme, men du kan få en tenkt sekser for det.. Spennende bilde men noen båt hørte jeg ikke, slik Hilde Cathrin opplevde. Koser meg her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg