GryHannes Skrevet 6. april 2012 Rapporter Del Skrevet 6. april 2012 Hei. Da jeg surfet etter Mulberryvesker for noen dager siden, kom jeg over følgende nettsted: http://www.mulberrybayswater.org/ ... Er det noen som har kjøpt noe herifra tidligere? Det virket nesten for godt til å være sant? Finnes det eventuelt noen andre lignende nettsted der man kan gjøre et veskekupp ;-) ? Håper det er noen av dere som kunne hjulpet meg med mitt første nettkjøp, er enda litt småskeptisk Gry Lenke til kommentar
Pernille M Skrevet 6. april 2012 Rapporter Del Skrevet 6. april 2012 Den siden er selvfølgelig falsk. Mulberryvesker skal koste omtrent det samme overalt i verden (selv om jeg har opplevd unntak), så om du skal få dem billigere må du gå for brukt. Outlets er også en mulighet, men veskene som finnes der er som regel ikke spesielt klassiske... Lenke til kommentar
GryHannes Skrevet 6. april 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april 2012 Den siden er selvfølgelig falsk. Mulberryvesker skal koste omtrent det samme overalt i verden (selv om jeg har opplevd unntak), så om du skal få dem billigere må du gå for brukt. Outlets er også en mulighet, men veskene som finnes der er som regel ikke spesielt klassiske... Takk for advarsel. Du bekreftet mistanken min. Dette var for godt til å være sant, det var godt varsellampene blinket... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå