HKRoed Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Hei! Har fått tak i en Nokia MicroEmission Valuegraph 447V skjerm som bare blinker i Windows XP. Under oppstart ser jeg alt, men i det Windows starter, kutter den ut og bare blinker grått - svart - grått - svart osv. Starter jeg opp i VGA-modus fungerer den som den skal. Har satt ned oppløsningen til 640 x 480 og frekvensen til 60 Hertz uten at det hjelper. Har ikke funnet driver til akkuratt den skjermen, men den til 447W. Noen som kan hjelpe her? Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 25. august 2003 Forfatter Del Skrevet 25. august 2003 Hmm. Av en eller annen grunn så virker den som den skal nå. Skjønner ingenting her. Holdt på i 2 timer fredag uten å få det til. Jaja, kanskje den ble skræmt av at jeg la ut en post her :smile: Takk for hjelpen da ivertfall..... Lenke til kommentar
Os|r|s Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Hadde samme problem med en helt annen skjerm, men løsningen var å starte opp i sikkerhetsmodous (VGA) for derfra å reinstallere skjermdriverene Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Hadde samme problem med en helt annen skjerm, men løsningen var å starte opp i sikkerhetsmodous (VGA) for derfra å reinstallere skjermdriverene Ville prøvd "enable VGA mode" først... Men det er jo ikke alltid det funker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå