Storz Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Hei! Hvilken HD PVR (minimum 1280x720 oppløsning) er best for PS3 (MW2, MW3 og BF3)? Jeg har en PC-skjerm jeg spiller på, som bare har DVI, VGA og HDMI Takk! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Låner tråden din litt med et ekstra spørsmål. Lurer på det samme. Men en HD PVR med HDMI output. Lenke til kommentar
Storz Skrevet 6. april 2012 Forfatter Del Skrevet 6. april 2012 Jeg har hvertfall lest at Black magic ikke fungerer med 2 HDMI på PS3 :S Og da er den eneste jeg vet om Hauppauge men da må man bruke sånne 5 RCA (Component) til HDMI, og de er ikke å få fatt i i Norge :'( Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Har lest det samme som du sier der for noen dager side faktisk. Har ikke lyst til og bruke Component, da HDMI gir bedre bilde på min tv. (Bedre sortnivå, skygger i spill "hopper ikke" osv). Men virker nesten umulig og få tak i Norge.. Lenke til kommentar
Storz Skrevet 6. april 2012 Forfatter Del Skrevet 6. april 2012 Jepp, det er det som er. Store selskaper gjør minimalt for å få sånne typer varer til Norge, enda Norge var det landet med flest MW2 spillere i starten faktisk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå