OPL Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Haren ssd 80gb med windows på. Den er nå helt tom for plass, men jeg klarer ikke finne hva det er som tar så mye plass, har egentlig bare windows på den. windows tar 22gb programfiler tar 5 gb også har jeg funnet ut at noe her inne tar 40 gb men kan ikke finne en mappe som er så stor her: C:\Users\navn Noen som har noen tips ? Lenke til kommentar
Storz Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 legg filmer/musikk/spill/dokumenter over til HDD Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 (endret) Muligens gjennopprettingsfiler og oppdateringer som spiser opp en del av plassen. Kjør diskopprydding fra systemverktøy under tilbehørsmenyen. Under fanen alternatver velger du å slette gjenopprettingsfiler. Endret 6. april 2012 av Omnithunder Lenke til kommentar
OPL Skrevet 6. april 2012 Forfatter Del Skrevet 6. april 2012 Har aldri hatt noe av det på den disken, har gjennomsøkt den etter ting jeg kan flytte over men finner ikke noe mer Lenke til kommentar
Storz Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Gå i dybden i hver eneste mappe, og du finner kanskje noe Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Gå i dybden i hver eneste mappe, og du finner kanskje noe Eller bruk http://www.jam-software.com/freeware/ Treesize. Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 (endret) Bruker denne hele tiden. Har en Intel X25 80GB, og rydder opp stadig vekk. http://www.softpedia...o/Scanner.shtml En annen ting du kan gjøre som jeg har funnet svært nyttig er å symlinke bort mapper som tar opp mye plass på SSD-en som du egentlig ikke ønsker å ha der. F eks, har du et spill du spilte mye før og derfor ønsket å ha på SSD-en, men ikke spiller mye lenger, kan du flytte hele spillmappen til en annen harddisk og opprette en symlink til den der den lå før. På denne måten vil ikke selve programmet vite at den har flyttet, og tror den fortsatt ligger der, så du slipper å endre noe i registeret, filer, etc. Symlinking i Windows kom med Vista og kan gjøres med kommandoen under. /mklink /D "C:\Program Files (x86)\Microsoft Games\Microsoft Flight Simulator X" "D:\Symlinked\Microsoft Flight Simulator X" Her har du først klippet ut spillmappen og puttet den i D:\Symlinked. Du trenger ikke kalle din Symlinked, selvfølgelig, men jeg gjør det for å holde styr på de jeg gjør det med. Endret 6. april 2012 av LostOblivion Lenke til kommentar
Storz Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 CCleaner fungerer utmerket også Kanskje det er papirkurven din? Lenke til kommentar
Snawklakl Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Du kan prøve å bruke WinDirStat. Det er et program som viser hva plassen på harddisken blir brukt til. Fant selv en .txt fil på 9GB. http://windirstat.info/ Lenke til kommentar
OPL Skrevet 6. april 2012 Forfatter Del Skrevet 6. april 2012 (endret) Ja da fant jeg det ved hjelp av windirstat. Dette var syndern Endret 6. april 2012 av OPL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå