Bruker-168731 Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 (endret) I denne uken har det skjedd noe merkelig. Jeg hadde lagt ipaden på kjøkkenet og sølt ett eller annet på den uten at jeg husker det, og så hadde jeg en annen gang puttet iPad laderen inn i stikk kontakten uten at jeg husker det. Begynner jeg å få demens? Jeg er 26 år. Hva annet kan være grunnen? Endret 6. april 2012 av monjanse Lenke til kommentar
greenman Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Lite søvn eller stress kan få meg til å gjøre småting jeg ikke helt husker å ha gjort. Eller den største synderen av de alle. Alkohol. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 (endret) Sannsynligvis normalt, men det kan også være epilepsi. Jeg så en dame på TV som hadde vært hos 10 leger og holdt på å bli innlagt på sin egen avdeling (hun jobbet i psykiatrisk helsevern) før hun endelig fant en lege som fant ut at hun hadde epilepsi. Det var derfor hun hadde hukommelsestap til stadighet. Endret 8. april 2012 av Tåkelur Lenke til kommentar
Oda1982 Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Det kan også være et fenomen man finner i psykiatrien som heter dissosiasjon. Ved dissosiering spaltes deler av hukommelsen bort. Ofte har det sammenheng med tidligere traumer eller stor påkjenning. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Eller det kan være noe så vanlig som at man har veldig mye å tenke på (baller i luften), og da sjalter hjernen ut det som er minst viktig - og det er helt normalt for alle, og skjer i perioder opp igjennom årene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå