vilhamcserver Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 jeg greier ikke å registrere meg hos battlelog. når jeg skal logge meg inn hos battlelog vet jeg ikke hvilken e-postadresse jeg brukte til å registrere meg på battlefield 3. jeg har prøvd med flere e-postadresser, men med alle står det at jeg ikke har kjøpt spillet. kan man se epostadressen du brukte inne på spillet? på forhånd takk, jeg gleder meg til å prøve ut battlelog Lenke til kommentar
Sintfisk Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Battlelogprofilen din skal være knyttet opp til en EA master-ID eller en EA-konto du har registrert i ditt navn/epost. Prøv den samme epostadressen du bruker for å logge deg inn på Origin-klienten din, eller en epostadresse du (kan ha) brukt i forbindelse med andre EA-lisenserte spill. Husk at du må ha registrert nøkkelen din i Origin for at du i det hele tatt skal kunne logge på Battlelog. Om du ikke husker hvilken av adressene du registerte BF3 på, kan du etterspørre en account recovery på hjemmesidene deres. Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Bruk samme epost og passord som origin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå