Jan Erik Engan Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Landgang Bildet er fjernet. Beskrivelse: Sandefjord,og det legges til;) Forsatt en riktig God Påske;) Link til bildesiden Lenke til kommentar
Nikonmann Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Masse kjøpe sprit og røyk? God Påske Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Krystallklart og detaljrikt bilde - (ikke alle har påskefri) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 6. april 2012 Forfatter Del Skrevet 6. april 2012 Masse kjøpe sprit og røyk? God Påske Røyk ja..sprit nei God Påske;) Krystallklart og detaljrikt bilde - (ikke alle har påskefri) Takker.Tatt for en mnd siden dette,idag en 4-5cm med snø..og sommerdekk Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Jasså, du er her ennå, Fint å se en av de trofaste. Syns det har vert så lite aktivitet her i det siste, derfor den heller snodige innledningen. Fin dokumentasjon, og et fargerikt bilde. Da jeg bor på en øy, kan jeg nikke gjennkjennede til dette senarie. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Knall farger og skarpe, fine detaljer Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Flott situasjonsbilde Jan Erik :-) 5 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 6. april 2012 Forfatter Del Skrevet 6. april 2012 Jasså, du er her ennå, Fint å se en av de trofaste. Syns det har vert så lite aktivitet her i det siste, derfor den heller snodige innledningen. Fin dokumentasjon, og et fargerikt bilde. Da jeg bor på en øy, kan jeg nikke gjennkjennede til dette senarie. Takker så mye..nei en er vel ikke så aktiv som før her inne..litt annet å styre med for tiden,så en rekker ikke over alt liksom.Ha en forsatt god påske;) Knall farger og skarpe, fine detaljer Takker så mye;) Flott situasjonsbilde Jan Erik :-) 5 Takker så mye;) Lenke til kommentar
Hilde Cathrin Thorsen Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Hei du. Lenge siden sist! Jammen hyggelig å se igjen "gamle" kjenninger her inne. Kom litt ut av det jeg etter nye Digit. Artig bilde hvor jeg må bruke litt tid til å se alle detaljene. Klare fine farger Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 6. april 2012 Forfatter Del Skrevet 6. april 2012 Hei du. Lenge siden sist! Jammen hyggelig å se igjen "gamle" kjenninger her inne. Kom litt ut av det jeg etter nye Digit. Artig bilde hvor jeg må bruke litt tid til å se alle detaljene. Klare fine farger Welcome back Takker for kommentar;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg