BuffyAnneSummers Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Helt korrekt, det å bli ''bunna'' er faen meg ikke mye godt 3 Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Forresten så ER det faktisk ikke størrelsen som teller... så lenge den ikke er mindre enn en tommel! :s Been there done that? Lenke til kommentar
Nøbe Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Mm.. vel noe litt stort kan vel også være bredden eller hva? Sa jeg lengde? Han oppfor sa størrelse å det kan vel være så mangt. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Been there done that? Dessverre!!!!! Føler at jeg har bevist at kjærlighet betyr mer enn det fysiske altså Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Dessverre!!!!! Føler at jeg har bevist at kjærlighet betyr mer enn det fysiske altså Haha, klarte ikke la være å se på min egen tommel nå.. 2 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 (endret) Mm.. vel noe litt stort kan vel også være bredden eller hva? Sa jeg lengde? Han oppfor sa størrelse å det kan vel være så mangt. Neida, du sa ikke lengde,men trådstarter snakker lengde;) Endret 25. april 2012 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Dessverre!!!!! Føler at jeg har bevist at kjærlighet betyr mer enn det fysiske altså Haha, klarte ikke la være å se på min egen tommel nå.. Må være en tommelregel det er snakk om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg